Platforms Xbox One - Playstation 4 - PC Uitgever Deep Silver Developer 11 bit studios Genre Action-Adventure Release datum 29 januari 2016 ">Officiƫle website http://www.tlo.thiswarofmine.com/
Vorige week zag ik deze voorbij komen op youtube, ik ben daar wat info over gaan zoeken en het concept spreekt mij erg aan. Je bent een persoon die in de tijd (van ik dacht de Bosnische) oorlog leeft, je doel is te overleven, dit doe je door bijvoorbeeld te scavengen in de omgevingen naar voedsel, medicijnen en andere spullen. Je beslissingen hebben voorbeeld ook invloed op je omgeving, ga je bijvoorbeeld een huis binnen van een oud echt paar waar het boordevol spullen staat zodat je de personen thuis kunt voorzien van de nodige suplies, of keer je huiswaarts en laat je het echtpaar met rust en leef je nog een dag zonder suplies. Personen hier die de game op de pc hebben gespeeld?
Heb vele goede verhalen gehoord, het schijnt best een duistere game te zijn, met beslissingen die je best grijpen, ben erg benieuwd.
30 euro is wel een aardig prijskaartje though... Hmmm.. Ik denk dat ik het even laat (want backlog) Wel een game die ik al een lange tijd op mijn radar had! wist niet eens dat hij nu uit is gekomen.