[THPS 3] hoe zit het met THPS(2) career

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lourens, 30 apr 2002.

1. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Hé xboxers,

Ik ben nou al een tijdje bezig met THPS3 en heb nou al een aantal extra karakters, filmpjes en al 2 extra levels (naast de Oil Rig) en las in de cheats sectie iets over de THPS2 en THPS1 career mode... hoe krijg je die??? In ieder geval niet op de manier zoals die daar beschreven stond!

Heeft iemand THPS3 al helemaal uitgespeeld??? Alle karakters, filmpjes en extra levels???

Ik ben er zwaar verslaafd aan! Ik speel het spel met een karakter nu in een paar uurtjes uit! Ben nu in de ban van alle special trick slots, dat scoort super!!!

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn alleen levels van thps 1 en 2..
    maar goed.....cheat= Roadtrip ;)

3. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Yow, let's see you bust something out.

Dit spel vind ik persoonlijk het beste spel op de Xbox,
    uren en uren gameplay verzekerd. (Vooral de max met een dolby digital versterker!!)

Als je het met zoveel mogelijk characters uitspeeld krijg je een hele boel nieuwe spelers bij, nieuwe stages van o.a. THPS1. Ik zit nu zo ver dat er enkel nog Cheats bij komen. Misschien zit die mode
    onder het cheatmenu.

Dit spel mag je echt niet verknallen door meteen cheats op het internet te gaan zoeken. Beter van het eerst te leren door een oefenmode die ergens in de Game-menu zit. Eens je het onder de knie krijgt blijf je spelen! :D

4. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet zo van cheats dus... the hard way...

Ik heb al de Warehouse en Burnside xtra, er is er nog een zag ik, dus nog 3 keer winnen!

I LOVE THIS GAME!!!

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke opheldering hier:

Wat er nu staat op sommige sites over careermode van thps2 en thps1 zijn NIET voor thps3 maar voor thps2x die speciaal uitgebracht is in amerika om de tijd te vullen voor thps3.

Je kan wel een paar thps1 levels unlocken bij thps3.

Ik heb m nu helemaal uitgespeeld en hij kickt aars.

Uitleg over thps2x:

Dit is een xbox eclusive en heeft alle levels van thps1 + thps2 + 5 extra levels, supermooie graphics speciaal voor xbox enz.
    Helaas is hij alleen in Amerika uit dus moeten we even wachten op de neo X (om pal ntsc spellen te spelen op 1 xbox)om thps2x te kunnen spelen.

Ik wacht in spanning af op neo X

6. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn ze eigenlijk van plan dat te gaan doen met die Neo X? Wordt het iets als de firmware van je schijf flashen of moet je je box opentrekken en met een soldeerbout een of andere chip erin bakken? Want dat was ik toch eigenlijk niet van plan...

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    misschien lees ik nu niet goed maar wat is de neoX

Deel Deze Pagina