k,paar dingen ik kan in dat ene level suburbia maar niet achter komen wat die magere vent wil en hoe kom ik aan de secret tape? help mij :{
Die magere vent wil gewoon zijn huis in! Daar heb je een bijl voor nodig! Die ligt bij het bouwterrein waar de bouwvakkers bezig zijn met een skelet van een huis. Daar liggen planken waar je over kan grinden en op een van die planken ligt een bijl -> grinden over de plank met bijl en naar de man skaten. Secret tape moet je eerst de bijl aan de man geven en door de gang van het huis skaten om op een binnenplaatsje te komen. Verder moet je het zelf maar even uitzoeken, maar het heeft met een raam te maken hint hint Suc6
ik moet even een stiekeme kick doen sorry maar is beter dan een thread aanmaken.. Maar in Los Angeles hoe doe ik de Earthquake en stop ik die achtervolging :| €lp
earthquake: grind over al die baren rond dat gebouwtje, er zijn er 4 te grinden, elke windrichting, dan stort er veel in, dan moet je boven op die brug geraken, langs carwash en die auto er afstote door te grinde