Thps 4 help¿?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Carlo T., 24 dec 2002.

1. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen over Tony Hawk pro skater 4, ik heb 'm namelijk bijna uitgespeeld (heel veel simpele goals moet ik nog maar die haal ik toch wel, maar ik zit echt vast bij een paar goals).

1. In Alcatraz: Bij die Pro combo letters verzamelen, ik snap niet hoe je bij die 2e "O" komt :confused: Ik heb 't al is in een andere volgorde geprobeerd en dat helpt wel een beetje maar ik weet 't niet zeker of 't zo wel lukt.

2. Ook in Alcatraz: Bij dat mannetje op 't dak moet je al die oranje sleutels pakken om dat goal te halen maar die lukt me totaal niet, altijd begin ik in die toren met grinden en dan mis ik er op het dak een paar.

3. In Zoo: Hoe kan je over die olifant ze kop heen grinden zodat die deur opengaat??

Thx Carlo

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    1. In Alcatraz: Bij die Pro combo letters verzamelen, ik snap niet hoe je bij die 2e "O" komt :confused: Ik heb 't al is in een andere volgorde geprobeerd en dat helpt wel een beetje maar ik weet 't niet zeker of 't zo wel lukt.
    -kwenie, nog niet geprobeerd

2. Ook in Alcatraz: Bij dat mannetje op 't dak moet je al die oranje sleutels pakken om dat goal te halen maar die lukt me totaal niet, altijd begin ik in die toren met grinden en dan mis ik er op het dak een paar.
    -eerst grinden op touw, dan springen en grinden op dak, springen naar ander stuk dak, dan schuin over die heuvel springen zodat je die 3 supplies krijgt, dan beneden de pool rond grinden, dan rechtdoor supplie pakken, dan wallgrind supplie (bij vuurtoren ergens) en dan naast de bathroom grinden, dan over de gap voor de supplie in de lucht, dan verder grinden naar binnenplaats, alles pakken (over de gap heen) en dan op de linkerbuis grinden, halverwege bij die 4 supplies losspringen en beneden grinden op buis, dan grinden op rand van de quarter pipe, door grinden naar dat oude vervallen pool, dan grinden langs dat kerkie ofzo, dan het schip op (bovenop) voor de laatste. even oefenen en je hebt em.
    3. In Zoo: Hoe kan je over die olifant ze kop heen grinden zodat die deur opengaat??
    -naast de olifant staat een gebouwtje. spring op het gebouwtje en dan op de olifant > grinden.

SijmeZ

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Je moet eerst op die rails grinden en de C pakken. Dan wallgrind je tegen de muur omhoog. Aan het eind grind je over een stukje van een lantaarnpaal die daar staat en kan je heel gemakkelijk naar de O springen. De M en de B zijn dan ook vrij gemakkelijk te pakken op het dak.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Oh ja Sijmez, voor Alcatraz moet je niet beginnen met grinden maar met een sprong naast dat verhogingkje. Cannonball is het makkelijkst, je moet ff kijken hoe je moet sturen, maar na een paar keer kan je de drie sleutels daarboven wel pakken. Dan kom je in het pool en kan je de rest pakken.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Oh nee, die had je al, la maar ________

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    In Alcatraz: over railing grinden na de C. Dan via wallgrind een verdieping hoger gaan grinden. Aan het eind van dat gebouwtje grind je dan over een lantaarnpaal waarna je naar de O kan springen.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    ik deed hem anders

eerst grinden om de c te pakken dan springen op de buis op de grond grinden voor de o tot het eind dan gelijk grinden op het dak voor de m en b dan eraf springen en manualen tot de laaste o

Deel Deze Pagina