thps 4 level 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door littlewiseguy, 1 dec 2002.

1. littlewiseguy

littlewiseguy XboX junk

Leuk Bevonden:
    0
    bij thps 4 in level 1 moet je bij die arena 5 manetjes omgrinden bij het coloseum maar dat lukt heel de tijd niet weet iemand mischien een hint

en je moet ook tegen zo een manetje racen dat je op je board ligt maar ik haal het heel d tijd niet want dan is me tijd om weet iemand hier ook een tip voor]:- ]:-

2. groosman

groosman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo,

er zijn geen hints op je vraag, er is geen echt antwoord op je vraag, gewoon beter worden in tony hawk, niet te snel opgeven, je moet die 5 gastjes gewoon omgrinden, en als je er in 1x maar 3 hebt gewoon op die quarterpipe gaan dan revert, dan manual en dan grinden, en als het nodig is herhalen tot je er 5 hebt, dat racen is gewoon vet simpel, probeer nog een paar keer, lukt op den duur wel

groeten,

groosman

3. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat racen dat is mie simpel dat haal je gewoon in 1 keer...

maar met die vijf mannetjes moet je grinden manual omkeren en weer terug grinden ...

4. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Het racen is idd erg makkelijk, op het moment dat je de weg weet! Probeer het nog een paar keer en het lukt je wel.

Bij de americanfootballspelers neem ik aan dat 3 wel lukt, maar dan ben je aan het eind van de grind en dan? Spring eraf druk boven, beneden (of beneden, boven) dan maak je een manual en gaat je combo door. Blijf in evenwicht en draai je om en grind dezelfde weg terug!
    Via de quarterpipes kan het ook, maar dat is iets moeilijker. Dan manual je naar de pipe, sprongetje, revert (schouderknop), manual en weer verder grinden... gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf!

Succes;)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    yep

Ik spring er bij die footballers altijd af, manual, doe een sprong tegen de ramp, revert ( is heel belangrijk geworden trouwens in THPS 4) weer een manual en weer verder grinden. Zo blijf je namelijk ook een snelheid houden, want van te vaak manualen verlies je veel snelheid.

By th way: Zijn er al meer mensen achter de kerktoren gaan kijken???????? Spring er in en ga meteen grinden. Zo kom je op de daken terecht waar heel veel geld te vinden is. Later moet je ook de Pro Objective van Tony Hawk daar doen, dus je moet het wel weten, maar dat is dus als je pro bent.

Deel Deze Pagina