Ik was aan het zoeken naar tricks en cheats voor THPS 3, toen werd ik doorverwezen naar planettonyhawk.com door errOr . Daar stond ook dat ze van neversoft bezig zijn met THPS 4!!!!! Zwaar relaxed!!!!!! Bedankt errOr!!!!
nee hoor, vrij recent... stond volgens mij ook al een mogelijke releasedatum (Amerika?) in november dacht ik. 't zal wel voor kerst zijn natuurlijk!!!$$$
haha geen dank hoor maar het nieuws komt toch al uit december ofzo toen hebben ze maar gelijk thps5 ook maar aangekondigd. Misschien dat ze met e3 al wat laten zien maar het kan ook zijn dat ze zich een beetje aan een supergrote wenslijst! van fans gaan houden zodat de game heel wat nieuwer wordt. Dus hopelijk hebben ze al wat bij e3 te showen en houden ze zich aan de wenslijst voor VEEL verbeteringen.
THPS rulez, zeker de muziek.......... ik hoop dat er in de volgende THPS, De Blaak (Rotterdam) komt......
parijs weet ik zeker als level... QUOTE]Thps's zijn echt allemaal brak spellen ...mijn mening...[/QUOTE] Dat zullen niet veel mensen zeggen maar ik zie er graag ook wat verbeteringen in.
Ik heb deel 3 al uitgespeeld, dus wat mij betreft mag deel 4 uitkomen. En het zou inderdaad mooi zijn als de westblaak er in komt. En als tom green er in komt zou het helemaal geweldig zijn.
Van mij mag THPS 4 ook komen. heb 3 ook al bijna uitgespeeld, maar met perfect railbalance en always special is het peace of cake En wat is de westblaak? Een vet skatepark in Rotterdam?
als THPS 4 niet anders is als de andere 3 hoef ik hem niet hoor. wel kickuh hoor die spellen, maar na 3 spellen met dezelfde gameplay wordt je het ook wel een beetje zat.
zeer zeker, het is niet kick dat je 23x hetzelfde level moet spelen met dezelfde doelen maar toch zal ik thps4 weer kopen of er nou veel of weinig in is veranderd. Ze moeten er een rpg van hebben gemaakt wil ik het niet kopen. thps2 blijft de beste....
Als je THPS3 kunt blijf je het spelen, ik heb het ongeveer 7x uitgespeeld en blijf er aan verslaafd. Met "als je het kunt" bedoel ik scores van meer dan 1.000.000 halen zonder cheats. (heb een broer waarmee ik een strijd om de meeste records hou) Dit spel kan ik makkelijk vier uur zonder onderbreking spelen. THPS4 staat zeker op mijn verlanglijst !!!