Check veel nieuws over thps 4 hier: Planet tony hawk forum THPS4 zal geshowed worden op e3 en waarschijnlijk komen er voor e3 al screens te voor schijn. Deze keer gaan ze het heel anders aan pakken geloof ik, ik denk niet dat het ten goede komt, net zoals die andere gasten in die thread hierboven. Geef mij maar thps2 levels (zelfde lay-out groter natuurlijk wel )en een relaxte careermode, das genoeg voor mij. Maar apensh*t ontwijken is ook niet alles. Nou ja koop het spel toch wel, wat er ook mee gebeurd.
lijkt me wel geinig die nieuwe dingen, maar die screens zijn niet goed hoor, echt bagger, maar dat is omdat het spel niet af is
Damn...daar gaat myn goede idee om het skateboard element van Tony hawk te includen in de nieuwe GTA4....sniff... Anyway...maybe dat ze toch nog het hondjes-uitlaten erin zetten in de nieuwe GTA4 Anyways...zodra de controller S uit komt hier in NL zal ik waarschynlyk Tony Hawk 3 ook meteen kopen. Deel 4 lykt me ook erg leuk...heel anders dan de vorige 4 en dat is ook wel goed lykt me, anders loopt de serie het risico zichzelf te herhalen...
waarom een controller S kopen? ik vind de originele ook goed werken, alleen niet als je kleine handjes hebt (waarom denk je dat ie in japan is geintroduceert hahahahaha). thps4 met zo'n verhaal erin lijkt me wel lachen, bepaalde moves uitvoeren en mensen imponeren en daarmee geld verdienen is wel vet, maar om daarmee een nieuwe broek mee te kopen vind ik een beetje onzinnig, hopelijk ken je er ook stats mee kopen! dat je stukjes van de stad moet unlocken is ook vet, zo ken je nieuwe gangsterbuurten verkennen en een paar nieuwe skateparken verkennen (ook leuk lijkt me als je gewoon ff een winkelcentrum in kan skaten). hopelijk blijft het wel net zo arcade als thps3, dat is tenminste lekker simpel. realistisch zal ook wel leuk zijn, maar dan word het misschien te moeilijk en kun je je minder concentreren op de opdrachten. vette game dus SijmeZ
Tja ik hoorde dat je met de controller s betere besturing had met dit spel en by DOA3, doordat de action buttons (A,B,X,Y) lekkerder lagen en de besturings kruisje links beter was, alhoewel ik op de Dreamcast altyd met de analoge stick stuurde...dus opzich zou ik dat dat ook doen op de xbox...
Die controller s ligt echt lekker in de hand. Ik heb met de japanse controller gespeeld, en die speelt 10x beter dan de gewone! En ik heb ook niet erg kleine handjes hoor.
ja das waar de knoppies liggen wel beter onder handbereik en das wel handig voor snelle combos maar om daar nou meer geld voor neer te leggen vind ik wel weer zonde (hijs geloof ik iets van €10,- duurder ]:- maar dat weet ik nie echt zeker) SijmeZ
lijkt me wel een relaxte game. coole vernieuwingen enzo, alleen snap ik niet helemaal welke gamer er nu wil tennissen met z'n skateboard maar toch wel zwaar stoer!
Bwhahgaha, ja, rare shit(apenshit om precies te zijn) Gister THPS3 gehaald en vind het echt een brute game.
t lijkt me wel grappig, is het tenminste niet alleen boarden, kan je ook eens als je even geen zin hebt stront ontwijken of tennisen