[vloek in onverstaanbaar taal]&%#@&$^&#@216#@%#@!$^#^*[/vloek in overstaanbaar taal] zo dat vind ik er van. ze hebben gezegd dat ie komt.
Meer levels geloof ik. Als dat niet zo is(is echt helemaal mijn spel niet) en je koopt 3, hebbie minder levels dan wanneer je 2+3 koopt
zeur niet ik heb zelf gelezen dat thps2x gewoon naar europa zou komen. Want dat was 1 van de grootste vraag die er was toen de xbox in Amerika uitkwam. Zal thps2x ook naar europa gaan omdat thps3 al vroeg daarna zou uitkomen. Toen heeft een officiele gast van ms gezegd dat het zou komen. Ik weet effe niet meer waar ik het heb gelezen maar zal het wel es effe opzoeken.
het gaat er gewoon bij mij om de graphics die zijn verbeterd, alle thps levels op 1 console, nieuwe levels. Hij is echt zo relaxt.
ik heb net brief naar Microsoft gestuurd ( weet niet of het nut heeft maar het is iets ) ik wil namelijk ook THPS2X hebben man , : Dutch : Hallo heer/mevrouw, Mijn vraag (en die van velen anderen) is of Tony Hawk 2x naar de EU / Pal komt . want velen waaronder ik smachten naar deze titel . 1. 1-4 speler support 2. Tony hawk 1 + 2 + extra levels 3. Super game ! Etc... op het Forum van www.xboxworld.nl zijn ook al verschillende Topics daarover. En Microsoft (als die daar over gaat) ( en niet zomaar de schuld afschuiven want ze zullen vast wel inspraak daarin hebben) zal toch mischien nog inzien dat de release van deze titel (bijna) zeker rendabel ( als het daar om gaat) is . En er zullen vele blije Gamers zijn , waaronder ik. ENGLISH : Hello sir/madam My question to u (and from many others) is if Tony Hawk 2x is going to make his way to the EU !?! Because many of us gamers are dying to have this title in their collection. A few reasons : 1. 1-4 player support 2. all levels from THPS 1 and 2 + extra levels 3. Good Graphics 4. Supurb Game etc. etc. If you know dutch you could check different Forums/MessageBoards on www.xboxworld.nl , and maybe ask them for a Poll. Because there are a lot of fans Who would want the THPS 2X version on Xbox , even though the THPS3 is released. Regards , Maarten
haha , ik had twee weken een vraag aan ze : Why are those prices in Europe for the xbox way higher than in the US and Japan ? Do you think we Europeans are rich ? so we could cought it up ? HAHAHA die was echt gaar de mail , ik had nooit antwoord verwacht.. 6 uur later ... Mail van Microsoft : hello bla bla bla bla We do not MAKE those Prices , the LOCAL RETAILERS make them . bla bla bla .. en ng meer bla bla bla Nou zal ie helemaal mooi wezen . Schuiven ze de schuld op anderen LOLZ Maar ik hoop dat ze dit keer ook terugmailen . overigens was het toen naar support@microsoft.com (of xbox.com) en nu naar supxbxen@microsoft.com .. Mischien zijn ze daar wel sloom en nietsdoend.
ik heb net op PlanetTonyHawk gelezen dat je alle levels van 1 en 2 kan spelen +bonus levels :8 hebbe hebbe hebbe