Weet iemand hoe je veel punten kan halen in het 4e level (suburbia), zeg ongeveer 200.000??? 55.000 = wel gelukt maar hoger dan 60.000 kom ik niet. *Hoe heeft die gozer dan in hemelsnaam goud kunnen halen in Rio* hoor ik iedereen denken. Kan iemand mij misschien ff globaal uileggen wat een lekkere route = voor een highscore??? Thankx...........
Ff heel snel antwoord, heb niet veel tijd nu: Ga direct na de start naar links, na de halfpipe naar rechts en dan weer de tweede naar rechts. Als het goed is zie je nu een wagen met een halfpipe ernaast. Jumpen en grinden op de (telefoon?) kabels. Gaat lekker snel en super veel punten. (tnet voor waar de twee mannetjes bij de off-road wagen staan te praten dus) Suc6!
Een andere run is meteen naar links naar de quarterpipes enz. en daar wat moois op de picknicktafel doen en reverten in een manual en de lijn over de quarterpipes aan de andere kant grinden en doorgrinden dan spring je op en stoepje bij het spookhuis en doorgrinden en je bent weer bij de pipes. Nu begin je aan de andere kant met een truc op een quarterpipe en weer reverten in een manual en de overkant grinden naar het spookhuis. Je kan helemaal door de gang grinden en weer in een manual gaan en een sprongetje maken bij de quarterpipe bij het spookhuis. Een andere mogelijkheid is beginnen bij de bbq-mannen bij de quarterpipes beginnen met grinden en dan over het hek verdergaan en verdergaan etc en dan kom je weer bij de picknicktafel uit. Even oefenen en het lukt je wel.
De vier quarterpipes links moet je als reverts aan elkaar linken en dan telkens over de gaps ertussen heen jumpen (liefste met specialtricks)
Of bij start naar rechts en onder de garagedeur door. Daar naar links in de hoek gaan, kan je gewoon rondjes blijven grinden, heb je je punten zo. Links in het hoekje erop grinden, spring over gaatje, grinden en op tijd springen om rechtdoor te gaan naar waar je erop ging, ff een manual om het aan mekaar te knopen en dit dan de hele tijd herhalen. Kaasie.