[THPS3] Secret areas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 17 apr 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is het secret area threat. Post hier je geheime areas die je hebt gevonden in THPS3. Op dit moment ken ik er 3, waarvan ik bij 1tje niet meer weet hoe het ging.

Dus geen loze reacties, maar goeie areas (domme slagzin hè8) )

Ik zal ze allemaal eens in de zoveel tijd op een rijtje zetten.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal maar beginnen hè.

Skater Island:
    Het skatepark binnen. Daar is een area met een piratenschip (buiten).
    Hoe? Vanaf je start ga je helemaal door. De hoek om... om de bowl heen. Langs de frisautomaten, langs de half-pipe en dan springen op de linkervlag (zwarte piratenvlag).

En hupsakee, een blije secret area open. Check it out for yourself.

Je kunt hem trouwens vinden door een gat in de linkermuur (gezien vanaf de start). Je kunt em niet missen:)

PS: weet iemand nog hoe je in de Foundry die ronde ruimte achter de start open krijgt?

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Simpel: langs de rand van het hele level hangen een 5tal schakelaars aan de muur. Die moet je allemaal zien om te schakelen (gewoon door er overheen te grinden) binnen de tijd, en je hebt de secret area (een of andere stroomcentrale, voor de rest niet zo bijzonder) geopend.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet er nog wel eentje...

Op Airport kun je op een klein secret areatje komen via de bagage scan aan je rechterkant.
    Dus, bij de start meteen over de balie aan de rechterkant springen en over de zwarte band rijden (niet doen als je last hebt van epileptische aanvallen|:-).
    Nu ben je er.
    Grind nu eens over de bladen van de heli, en weg issie :p
    Komt je dat nu bekend voor? (hint: THPS2, 1e level) Lekker orgineel:eek:|:-

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het level van Rio: Als je start naar links gaan totdat je op de weg zit. Dan is er aan de linkerkant (t.o.v. van je startplaats) een schutting, met een beetje snelheid kun je daardoor heen en je hebt een kleine area erbij. Daar is trouwens ook het bord van Rio.
    Bij het cruiseship: Als je in het museum grind en je laat de rotor los zal deze een mannetje van het dek af laten vallen en dan gaan de vangnetten uit (ik zal hier niet beschrijven hoe je in het museum komt, omdat en lang duurt en niet zo heel moeilijk is).
    Bij Suburbia: (weet niet hoe dat heet zo gauw), als je op de bouwplaats (naar rechts vanaf je startplaats) een bijl oppakt en deze aan de man geeft die voor de ingang van het spookhuis staat krijg je een secret area erbij.
    Bij het sneeuw-level: Bij je startplaats ga je van een soort ramp af, deze moet je op gaan met snelheid dan moet je rechtdoor staan totdat je bij een halve half-pipe komt waar een man op staat te pissen. Iets terug, als je vlak voor deze half-pipe stil gaat staan, je draait je om, zie je rechts een rails met een hendel vlakbi. Grind over de rails heen en zet zo de hendel om en je hebt weer een secret area erbij.
    Bij Los Angeles: grind de vier rails die de windrichtingen aangeven (ze staan vlakbij je startplaats) en veroorzaak de aardbeving. Secret Area erbij.

6. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Tokyo: een hele grote secret area. Als je begint, en je kijkt een beetje nar boven, en naar links, zie je zo'n heel groot lichtgevend, rond reclame bord. Dat zit hoog op een gebouw. Dat bord zit vast met touwen. Als je die touwen grind, valt het bord naar beneden, en dan zit er een hele grote skate ruimte. Je moet dus eerst zo hoog als dat bord komen. Dat doe je in die ruimte onder dat bord, tussen die gebouwen. Daar zit een soort van halfpipeje tussen die gebouwen, en via die halfpipe kan je heel hoog springen ( juiste moment dubbel naar boven drukken). Dan kom je op het gebouw, en dan moet je alleen nog die touwen om dat bord grinden. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, zo zal het ook wel kunnen. De manier op dit filmpje is wat simpeler maar wat moeilijker te doen (als je geen perfect balance gebruikt;))

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Voor zover ik weet zijn dit ze allemaal. Behalve nog eentje in LA.
    Maar dat kan ik me vaag herinneren.

Weet iemand het nog?

EDIT: Nog andere leuke dingen/truukjes whatever te melden. Doe dat...

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  9. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor LA staat in een eerdere reply van mij. Het is niet echt een secret area maar ja. Weet iemand hem in Airport, die helikopter die wegvliegt is toch geen secret area. Voor een secret area krijg je altijd een filmpje en dat is met de helikopter niet zo.

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jezus, zeg... is dat nou weer nodig om deze threat zo te verneuken?
    1) Hoeveel mensen wisten (uit hunzelf) dat je bij die heli kon komen?
    2) Jou gedeelte in LA bedoel ik niet, anders had ik het niet gevraagd.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003

Deel Deze Pagina