Thps3 Op de site staat dat als je bij alle 3 de contests een gouden medaille haalt, je dan de THPS2 career mode unlockt, maar volgens mij klopt dit niet. Ik heb namelijk zowel met een eigen gemaakt mannetje als Rodney Mullen de 3 gouden medailles gehaald, maar ik zie nergens de THPS2 career mode staan. Hoe kom ik hier in ?
Zoals het wel met meerdere cheats voor tony hawk is... Probeer het op de officiéle website effe!! Was als het goed is www.planettonyhawk.com
Ja, ik heb hem al meerdere keren uitgehaald, dus dan zijn cheats wel geinig. Maar het ziet ernaar uit dat je het spel nog tig keer moet uithalen voordat je wat leuke extra mannetjes krijgt.
Daar heb je gelijk in.. Ik speel het 1 keer echt alles uit met 1 ventje en dan ga ik lekkuh cheaten!!
ja als je hem keer op keer uit speelt krijg je vanzelf allemaal cheats maar dat maakt het allemaal wel erg makkelijk. en als je alles hebt gedaan kun je ook nog een hele rits aan skaters erbij halen, ik geloof bij create-a- skater ofzo. moet je die namen invullen ofzo. bij planettonyhawk.com kun je alles vinden.(zoals cyberpunk al zei)
Dat is inderdaad wel makkelijk!!! Dammit, kreeg net te horen dat er gasten zijn die miljoenen combo's kunnen maken!!!! En ik kom maar net over de 100.000!!! Ik moet oefenen, heel veel oefenen wil ik ze over een tijdje online verslaan!!!!!
hehehe maar als je hem de 22e keer uitspeelt krijg je een of andere moon cheat, nou dan haal jij ook bijna 1 miljoen per sprong want dan blijf je megalang in de lucht hangen!!!
Ik gaat echt even hard oefenen!!!!! Dan maar geen cheats voorlopig!!!! Als Xbox-Live er is, dan versla ik ze allemaal!!! Ow wacht dan moet ik zeker eerst THPS4 kopen, kan ik weer oefenen!!!! WHËËËË!!! Het leven gaat niet over rozen!!!!
cheaten met tony hawk is niet leuk... ook niet als je het met 1 mannetje helemaal hebt uitgespeeld... ik had het als eerste helemaal uitgespeeld met een custom skater toen kreeg ik dat level oil rig... dat vond ik best wel nep... zoveel moeite en dan alleen een stom leveltje.... dus ik speel hem maar weer eens uit met kareem... krijg ik X-Ray... die zag er pas wreed uit... als je bij character select ff w8 haalt ie zo z'n hart uit z'n borstkas... toen ging ik wel dubbel.... dus ik de handel uitspelen met x-ray... toen kreeg ik... darth maul... damn die is pas wreed... en toen wolverine...en ga zo door, ik heb gister als laatste private carrera gekregen.. SHIT!!!! die is wel hard ik heb nu die shit zo ingesteld dat wolverine die ohh yeah manual van Priv. Car. kan hhahaha dan ga je wel stuk
Meteen omdraaien aan het begin. Je hebt die mast en twee quarterpipes, links en rechts van die mast. De kabels komen van links en rechts en raad eens... die ga je gebruiken! Je pakt de quarterpipe, een beetje scheef voor het grinden, en grind de !tweede! kabel die je tegenkomt! Pak je de eerste dan ga je naar beneden naar de voorkant van het schip. Met die kabel grind je helemaal naar de mast waar de secret tape boven hangt. Vergeet niet te stoppen met grinden wanneer je bij de mast komt natuurlijk!!!! Op die mast heb je quarterpipes (bijna halfpipe) om bij de secret tape te komen. Simpel toch??? Success
Kijk eens op www.gamefaqs.com Daar vind je allerlei goede faqs voor THPS3 en alle andere games die je kan bedenken! Echt een topsite!