THPS5 en Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Da BjOrN, 12 apr 2003.

1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er al iemand wanneer THPS5 uitkomt en wanneer Amped 2 komt want deze 2 games wil ik zeker hebben heeft iemand er al feiten van?

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De meest logische feit lijkt mij dat THPS 5 Xbox Live zal ondersteunen.

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook en ik hoop dat amped 2 ook live-ondersteuning krijgt.

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, Amped 2 zal ook Xbox-Live ondersteunen.:)

5. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij is er nog niet zo heel veel informatie over amped 2 maar hij zou toch al eind dit jaar uitkomen?

6. Precognative

Precognative ...

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 2

Tricks, er wordt een heel nieuw arsenaal tricks in de game gegooid en er is een feature ontwikkeld, die ervoor zorgt dat alles supersmooth loopt, butter. Er zal ook een tutorial bij zitten voor de beginners.

Xbox Live, Amped 2 is online speelbaar en dat biedt je onder andere de mogelijkheid om statistieken na te gaan, replays met vrienden te delen en je kan content downloaden zoals nieuwe bergen, uitrustingen, muziek en challenges.

Graphics, de graphics in Amped 2 moeten nóg verbluffender zijn en er wordt een hoop aan details gewerkt, zoals wolken, sneeuwscooters en stoeltjesliften. Daarbij komt nog eens dat de sneeuw na een val aan je pak blijft plakken!

Career, een uitgebreide career mode in Amped 2 moet voor nóg meer uitdaging zorgen om het publiek en de pers helemaal gek te maken! Dat doe je door middel van foto's en filmpjes waarvoor je nieuwe uitrustingen en boards krijgt.

Bergen, de bergen in Amped 2 gaan een belangrijkere rol spelen en ditmaal zitten er ook levensechte bij zoals Laax in Switzerland and Mt. Buller in Australia. Wereldberoemd parkbouwer Chris Gunnerson zal ook meehelpen om parken te ontwerpen.

Rijders, je kan naast 14 levensechte rijders zoals Jeremy Jones, Mikey LeBlanc, Travis Parker en Janna Meyen, maar je kan natuurlijk ook gewoon je eigen character maken!

Muziek, in Amped 2 kun je kiezen uit zo'n 300 stukjes muziek van verschillende, tamelijk onbekende, artiesten, maar je kan ook je eigen muziek van de harde schijf afhalen.

And lots of more good stuff :)

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed ik had al veel lol met amped en ik ga amped 2 zeker kopen

8. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf vind amped een van de mindere games op de xbox maar dat komt omdat ik snowboard spellen dom vind...

dat thps 5 uitkomt is dat al bekend ? (zal wel gebeuren want uitmelken kunnen ze goed) en dat ie live krijgt is nog lang niet bekend maar het is wel logisch en het zou vet zijn...

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 2 komt in November uit (als ie niet wordt uitgesteld) en over thps5 is nog niks bekend

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    activision heeft nog niks gezegd over THPS 5, maar het zal wel live krijgen (hoop ik :cool:)

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    THPS5 zou een jaar skippen ofzo, en het zou anders heten, ik gok Skateboarding Unleashed featuring Tony Hawk. Omdat dat nu ook al is met Wakeboarding Unleashed featuring Shaun Murray.

12. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    THPS5 lijkt mij kewl... met Steve-O!!! Uit Jackass.

13. tistochwa

tistochwa 13337 post's

Leuk Bevonden:
    0
    de rechten voor 26 tonyhawk's game hebben ze had ik ooit in de pu gelezen

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Deeltje 4 van tony was echt super, maar hopen dat het alleen maar beter word.

15. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik THPS 5 een veel betere naam. Als het gaat heten zoals jij denkt gaat er een stuk naamsbekendheid verloren.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.xbox.com/nl/xboxtv/Default.htm?t=3727&v=73597&bw=hi&ltn=f

hier staat een trailer van Amped 2.

Zo te zien lijkt het meer van hetzelfde, ik heb Amped:Freestyle snowboarding zelf en ik denk dat je als je deze al hebt Amped 2 alleen moet kopen als je Xboxlive in huis hebt. Okeey beter graphics, betere handling, realistischer, maar was Amped niet al verschrikkelijk mooi, had Amped niet al een goede handling, was het niet al realistisch?

Over realistisch gesproken, je ziet de snowboarders in die trailer van Amped 2 kickflips maken... lijkt me niet echt logisch dat dat ook in het echt mogelijk is.

Het is niet dat ik het spel niet slecht vind, juist heel goed, echt een superspel met ontzettend lange speeltijd. Maar met de Fifa serie heb je ook telkens weer hetzelfde, ben bang dat dit met Amped ook gebeurd.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  17. ikah

ikah Guest

Ik zit nog niet echt te wachten op thps 5 als je 1 hawkgame hebt dan vind ik het een beetje overbodig om het vervolg te kopen zeker als je hawk 4 hebt want daar zit bijna alles in.

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die kickflips heb ik ook gezien in het filmpje!! heel onrealistisch natuurlijk, maar eigenlijk juist wel cool.. van mij mag het iig, het geeft het spel toch een extra dimensie

19. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gedeeltelijk gelijk in ja, maar het is niet zo dat als je er 1 hebt gezien dat je ze gelijk allemaal hebt gezien. Als er in THPS 5 net zo veel vernieuwing zit tov THPS4 als tussen 3 en 4 ga ik hem zeker chekken.

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    1 ding vind ik wel: Die irritante/grappige fluiter MOET terug in amped2!! Ik mag die gozer wel, hij heeft tenminste humor. (en gigi ruf 'my mum can do better than that' ook trouwens.)

Deel Deze Pagina