Thread maximum pages

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Emile, 28 feb 2003.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hier al een thread over is maar ik erger me mateloos over de hoeveelheid paginas in een thread. Als ik een nieuwe thread zie, dan bestaan als uit vele paginas (boven de 10), dat vind ik toch al gauw onoverzichtelijk. Kan er niet een soort maxima paginas komen voor een thread? om te voorkomen dat je eerst alle pagina's moet lezen voordat je reply-ed?

alleen maar een vraagje hoor.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    beetje onzin vraag....als er een discussie gaande is kan je toch niet ineens zeggen "CLOSED , sorry guyz"

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan wel een 2e deel aanmaken, dat is waar. Gaan we ook 'meer' doen (meer centrale topics, eerder opsplitsen in een nieuw 'deel').

Met welk topic heb je 'nu' problemen dat die te lang is?

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    bv. [Centraal] Xbox Case en Controller Modding! Deel 2

dat van off-topic hoeft natt. niet...

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Deel 2 is er al toch? :+ Nougoed, bij 10 gewoon afkappen, roger.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Owja; Gewoon melden bij moderators, niet zelf een 2e deel starten.

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee, zal ik niet doen
    bedankt voor de aand8 ;)

8. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier stoor ik me soms ook wel een beetje aan. Je ziet een interessante thread, maar dan moet je eerst tig pagina's lezen om weer een beetje bij te zijn. Misschien moeten de moderators het samenvatten en een tweede thread starten als het té wordt... Je ziet dat nu ook al steeds vaker, en vind het ook hartstikke goed. De moderators proberen het echt leuker te maken... Petje af :)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Samenvatten is heel veel werk :eek: Kijk echt belangrijke info over bv Racing Evo Bug plaats je in het begin, maar hoe moe je in godsnaam bepaalde dingen samenvatten? Plaatjes van case-mods; ok dat is nog te doen maar verder lijkt het me een onbegonnen zaak..

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oke daar zit wat in... of je moet onzin reacties in threads deleten... maar dat kun je natuurlijk ook niet altijd maken. Dan krijg je ook weer de vraag; waarom is dit een onzin reactie e.d... Maar een thread met 30 40 pagina's ofzo spit je niet graag door :) Er zijn moeilijk oplossingen te vinden voor deze dingen...
    Anyone?

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    mja, daar kan je dan weer een modje voor gaan maken :confused:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je zou eigenlijk moeten kunnen zoeken binnen 1 bepaalde thread.. Hmm, interesting. Dat kan nml nu niet.

???

13. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Threads hoeven ook eigenlijk helemaal niet 40 pagina's lang te worden. De meeste posts voegen nooit wat toe. Ze geven alleen van die reacties als: Oja, bron?, slotje, ik ruik een modchip enzovoort. Vooral het modchip gebeuren. Mensen posten altijd in die threads waardoor ze de thread alleen maar omhoog schoppen. Als ze het bericht nu gewoon melden bij een moderator is er helemaal niks aan de hand. Ze maken er een beetje een te groot probleem van. Ik vind dus dat je berichten die niks toevoegen moet deleten en de maker ervan even een berichtje moet sturen dat ze daar op moeten letten. Niet gelijk een waarschuwing, want dat helpt volgensmij ook niet. Als je een pestkop op het forum hebt rondlopen die wordt geband, meldt hij zich zonder problemen opnieuw aan. Of een IP-ban anyone? Of kun je dat niet maken? Het hele gebeuren komt eigenlijk neer op normen en waarden...

14. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan het aantal berichten per pagina wat groter, zet het op 25 ofzo. Leest sneller door en je vermindert het aantal pages ermee.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    heb 't op 40 staan, maximale, de pagina laad terwijl ik lees.. werkt perfect.
    En zo hoef ik zoveel pagina's af te struimen waneer ik ergens naar opzoek ben..

16. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik heb hem op 30 (ik dacht 25 maar die bestaat niet 8)) staan, werkt perfect.

Deel Deze Pagina