Toen ik enthousiast aan het posten was in het PC: Games en hardware forum, viel mijn oog plotseling op een heel klein balkje onderaan de thread, waarbij stond: "Rate this thread". Ik heb ff gauw een paar screenshots gemaakt om het te verduidelijken: & Ik dacht in eerste instantie aan een nieuwe toevoeging in het kader van de antiverpauperingsplannen (zie ook dit topic), maar toen ik de rest van de subforums ging bekijken, bleek nergens zo'n rate-knop aanwezig te zijn, alleen dus bij het pc-subforum. Erg vreemd dus. Kan iemand mij misschien vertellen waar deze thread-rate voor dient, en waarom ie alleen dáár staat???
Heb ook ff geprobeerd wat er gebeurt als je ook daadwerkelijk een rate geeft aan een thread, en dan verschijnt dit in beeld: En ik zie nu ook dat er bij de lijst van threads ook een kolom rating bijstaat. Wel vaag hoor, dat maar één subforum dit heeft, en de rest van het forum niet
Bedoel je daarmee dat het straks op het hele forum toegepast wordt? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, het forum ligt me nou eenmaal erg nauw aan m'n hart, ik koester het forum, en van elke verandering moet ik daarom het fijne weten
Maar als iemand een vraag stelt,kan je die toch moeilijk een rating geven,alleen als ie met info etc. afkomt,maar met een vraag toch niet,ja mischien wel dat het een interesante vraag is,of het is al zo vaak gezegt en de zoekfunctie vind het wel.Anyway's,gaan jullie op deze rating ook letten met het closen van topics?zo ja ongeveer rond welke punten?
Antwoord op de rvaag van de topicstarter; Thread rating staat overal uit. Ik ben echter bij het aanmaken van die nieuwe fora vergeten dat ook daar uit te zetten.
aah kijk, dat verklaart een hoop, haha, dus het is gewoon een foutje.... hehe ik had al hoge verwachtingen van een anti-verpauperend userthreadratingsysteem niet dus...
lijkt mij eigenlijk wel een slim idee. Iemand begint een thread...krijgt er zoveel punten voor... aantal threads delen door punten en dan bij een bepaald aantal punten word je elite member. het nadeel is dan wel weer dat mensen te veel threads openen
Nee thread rating suckt. Het verloop van de thread ligt immers niet aan de topicstarter maar de andere users.
Ja, daar zit wel wat in. Als iemand dan een serieuze thread opent, en een paar n00bs zouden de boel lopen verpesten, zou die thread negatief gerate worden, terwijl de topicstarter daar niks aan kan doen. Maar ondertussen zit hij dan wel met de gebakken peren en een lage rating. Hmm, toch niet zo'n goed idee dus...
ik had dan ff een vraagje, waar kan je dat aan en uit zetten dan(ik dacht dat jullie ook phpBB gebruikten Edit..toch niet )
Je kan in het PC: Games en hardware forum nog steeds raten hoor.. ps. vbulletin is fokking duur, €160,- ofzo
Relatief duur. Als je zoiets zelf moet ontwikkelen of laat ontwikkelen ben je enkele duizenden euro's kwijt.