yo modz, er is in het verleden dacht ik al een keer een thread over geweest, maar ik weet de titel niet meer dus stel ik de vraag nog een keer hoe denken jullie over een rating systeem waaraan je kan zien of een thread interessant is of niet members en/of mods kunnen een thread dan raten en als het gemiddelde dan hoog genoeg is zou je dat bijvoorbeeld voor de titel kenbaar kunnen maken lijkt me makkelijk voor de users en zo inspireer je members misschien ook om na te denken voordat ze zomaar uit verveling een topic openen
De leden gebruiken de zoekfunktie amper ... en ik ben bang dat we dan ook threads krijgen van ... stem op mijn thread ... mijn thread is de beste .. Maar ja wie ben ik
Ik help je even... http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=18430 (Edit: maar volgens mij gaat het ook over wat anders)
thanx broes, die thread bedoelde ik dus ik zocht op rating daarom vond ik hem niet maarre Woutert is er volgens mij niet zo een fan van dus zal er wel niet van komen
Ik ben niet zo'n fan van nutteloze forum-features Ook denk ik dat een topic het vooral moet hebben van inhoud, ipv subjectieve 'ratings'
Nee maar je rate een thread en geeft een thread daarbij dus een bepaalde extra waard, en daar ik denk dat merendeel van de forummers hier niet om kunnen gaan met dat soort rechten die rating alsnog ondergeschikt blijft - en dus nutteloos is. Het komt er sowieso al niet omdat het nutteloos is om dat soort functie's aan te zetten.
oke dat is dan jouw mening ik ken veel fora waar het wel goed werkt (sohh.com/forums bijvoorbeeld) maar het heeft geen zin om er hier over te gaan discussieren misschien heb je wel gelijk en is xbw niet volwassen genoeg
Het zou idd wel handig zijn. Als er nu bv heel veel threads gaan over een spel. (ook threads waarbij men het spel wilt verkopen) en dan zie je direct de interessantste( met de meeste informatie), kan dat je veel zoekwerk besparen. Maar het moet dan natuurlijk in praktijk haalbaar zijn.
Maar dat is toch alleen geloofwaardig bij een groot aantal stemmen? Satistiek staat of valt op het aantal metingen. Zouden er op dit forum genoeg stemmen komen voor objectiviteit, of blijft het slechts een subjectieve meting van een aantal stamgasten?