Thread Rating

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DiaLogical, 28 jul 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    yo modz,

er is in het verleden dacht ik al een keer een thread over geweest, maar ik weet de titel niet meer dus stel ik de vraag nog een keer
    hoe denken jullie over een rating systeem waaraan je kan zien of een thread interessant is of niet
    members en/of mods kunnen een thread dan raten en als het gemiddelde dan hoog genoeg is zou je dat bijvoorbeeld voor de titel kenbaar kunnen maken
    lijkt me makkelijk voor de users en zo inspireer je members misschien ook om na te denken voordat ze zomaar uit verveling een topic openen

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De leden gebruiken de zoekfunktie amper ... en ik ben bang dat we dan ook threads krijgen van ... stem op mijn thread ... mijn thread is de beste ..

Maar ja wie ben ik :)

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    thanx broes, die thread bedoelde ik dus
    ik zocht op rating daarom vond ik hem niet
    maarre Woutert is er volgens mij niet zo een fan van dus zal er wel niet van komen

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben niet zo'n fan van nutteloze forum-features :) Ook denk ik dat een topic het vooral moet hebben van inhoud, ipv subjectieve 'ratings'

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    de subjectieve rating hoeft geen invloed te hebben op de inhoud van de thread

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee maar je rate een thread en geeft een thread daarbij dus een bepaalde extra waard, en daar ik denk dat merendeel van de forummers hier niet om kunnen gaan met dat soort rechten die rating alsnog ondergeschikt blijft - en dus nutteloos is.

Het komt er sowieso al niet omdat het nutteloos is om dat soort functie's aan te zetten.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    oke dat is dan jouw mening
    ik ken veel fora waar het wel goed werkt (sohh.com/forums bijvoorbeeld) maar het heeft geen zin om er hier over te gaan discussieren
    misschien heb je wel gelijk en is xbw niet volwassen genoeg

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou idd wel handig zijn. Als er nu bv heel veel threads gaan over een spel. (ook threads waarbij men het spel wilt verkopen) en dan zie je direct de interessantste( met de meeste informatie), kan dat je veel zoekwerk besparen.
    Maar het moet dan natuurlijk in praktijk haalbaar zijn.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Maar dat is toch alleen geloofwaardig bij een groot aantal stemmen?

Satistiek staat of valt op het aantal metingen. Zouden er op dit forum genoeg stemmen komen voor objectiviteit, of blijft het slechts een subjectieve meting van een aantal stamgasten?

Deel Deze Pagina