thread sluiten door Mr. Blond

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alexandrio, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet zo leuk, vooral omdat ik tientallen andere threads zie die niet aan de FAQ - althans jouw visie daarop - voldoen! Ik ben geen kleuter, jij ook niet, dit slaat nergens op. Jij wijst mij erop dat ik in de thread moet aangeven om welk type console het gaat, dat doet vrijwel niemand en terecht is dat. heb je niets anders te doen?

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel iig gedeeltelijk gelijk,er moet volgens de FAQ wel in je threadnaam staan wat je precies zoekt,je moet dan ook de namen van de spellen die je zoekt er bij zetten

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hij wil graag Fardo naar doen, straks komt er wel een thread van:

"Mr. Blond ramt erop los"

Ik vind het sowieso al dat ze de rotzooi te vroeg sluiten, dan zegt een andere mod weer waarom die in vredesnaam gesloten wordt EN DAN WORDT HIJ WEL WEER OPEN GEGOOID. Maar als wij er wat van zeggen heeft het totaal geen nut.

En die nieuw modjes gooien met slotjes en verplaatsen maar wat raak (en wordt 5 min. later weer terug gezet), wat totaal nergens op slaat.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    >> Move: Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk: om het forum duidelijk te houden zijn een aantal regels opgesteld. Die zijn allemaal duidelijk te vinden in de FAQ.

Een citaat uit die FAQ:

Topictitels.

Uit de topictitel moet duidelijk af te leiden zijn wat er wordt aangeboden of wat er wordt gezocht. Een voorbeeld:

Gezocht: [NGC] Super Mario Sunshine & Pikmin. of TeKoop/TeRuil: [Xbox] Timesplitters 2 (40 euro)

Bij voorkeur wordt er bij de titel van een te verkopen product ook aangegeven wat het op moet leveren (in Euro's).

Wij als mods zijn er voor om die regels na te leven. Die regels zijn er niet voor niks, en heus niet om jullie te pesten of wat dan ook. Die regels zijn er om het forum overzichtelijk, informatief en gezellig te houden. Op dit moment wordt er wat strenger gemodereerd, omdat het met meer dan 5000 members al gauw een onoverzichtelijk zooitje wordt als iedereen maar onduidelijke threads zou openen. Daarom: een slotje als de thread niet aan de richtlijnen voldoet.

Als iedereen zich aan bovenstaande regels zou houden, zouden er een stuk minder slotjes gezet hoeven worden, en zouden er ook een stuk minder van deze threads hoeven komen.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fardo sluit deze thread :mad:

als je een klacht heb kan je dat in deze thread beargumenteerd melden. Is deze gegrond heropen ik hem weer, anders blijft deze gesloten en heb je je feedback gehad. NB plaats dan wel een link van de thread er bij (dan kunnen wij makkelijker zoeken)

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou nog graag even reageren
    1. Ik wilFardo niet achterna, ik ben mr.blond en niet Fardo
    over die tientallen andere threads, geef mij dan maar is 10-tallen andere lins alexandrio
    ik kan onmogelijk alles zien/sluiten, wanneer ik online ben sluit ik wat niet reglementair is.
    Als iemand 10 spellen aanbiedt kan ie dat onmogelijk allemaal in threadnaam zetten.

Alexandrio, jij moet je maar is aan de FAQ houden.
    Jij was in fout.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina