Kan er niet een optie toegevoegd worden om naar posts te zoeken binnen een thread... Ik doel met name op de koopjes-thread, die kan zeer handige informatie bevatten, maar helaas verdrink je al snel in de 50+ pagina's (zeer frustrerend als je via de zoek-functie zeker weet dat een spel erin genoemd is!)... Maar ook voor andere threads kan deze optie soms erg handig zijn!
In het kader van "Eerst kijken, dan zeiken", mijn excuses dat ik niet eerst beter gezocht had! Slotjuh!!
V3 is de nieuwe versie van xbw.nl die dit jaar uitkomt, en daarin zijn tal van dingen veranderd en verbeterd (lay-out,functies etc)
De nieuwe layout en systeem van de frontpage wordt gekoppeld aan vBulletin 3, forumsoftware, die de functie heeft die de topicstarter graag ziet. Ik ben er net zo ziek van als jullie datw e steeds V3 moeten noemen, dus doe het dan niet wanneer het niet nodig is...
Kan gebeuren hoor WouteR! Maar wanneer komt V3 toch uit? Ik zag toch echt Kobold ergens zeggen dat het in 2003 zou uitkomen, of ben ik nou gek?