TSG looking for you ?
Laat mij eerst even TSG (ThreeSixtyGamers) voorstellen voor ik met mijn recruit verhaal ga smijten.
Dit jaar is het 2 zeer ervaren clanleiders (ik ga geen namen noemen i.v.m. evt. spam) gelukt TSG te starten met een Fifa12 team die uit komt in de FIFA Be A Pro Premiership van de Engelse WGL (Warped Gaming League), wat dus logischerwijs de hoogste competitie is van de WGL.
Ook hebben we zèèr recentelijk een CoD team op de voet kunnen zetten die uitkomt in de Engelse WGL.
De CoD teams zijn 4v4 Core Division 2 en de 6v6 MixMode Division 3.
Omdat deze teams pas net gestart zijn zullen wij deze misschien met jullie hulp moeten opbouwen en opwerken naar de Premiership van CoD.
Binnen onze clan stellen we 4 eisen waar iedereen aan moet voldoen, dit zijn:
Communicatie, Fun, Respect en volwassen gedrag!
TSG is een Engelse clan waar verschillende nationaliteiten samen spelen, de engelse taal is dus een vereiste!
TSG is een clan die voor zowel de Casual als de Competitieve speler interessant kan zijn.
Jij kiest dus zelf of je voor ons uit wilt komen in de WGL of dat je lekker met wat members de public lobby’s Raged !
Recruit Status CoD MW3:
Wij zijn opzoek naar 18+ members voor onze CoD teams.
De basis eisen die we hier stellen is dat je communicatief ingesteld bent, aan stille willies hebben we natuurlijk niks !
We kijken in principe niet naar accuratie, K/D of wat dan ook van een speler omdat er natuurlijk bij iedere speler verschillende speelstijlen hoort.
Recruit status Fifa 12:
Ook zijn wij op zoek naar Fifa12 spelers die ons willen vertegenwoordigen in de hoogste WGL league die er is wat betreft Fifa12 Be A Pro.
Omdat wij om het hoogste niveau spelen zullen onze eisen op dit vlak iets strenger zijn.
Hiervoor zal je dus hoogstwaarschijnlijk eerst wat wedstrijdjes mee moeten pikken.
Ben jij geïnteresseerd in TSG en lijkt het je wat om op Competitief niveau clanmatches mee te pikken of misschien wel op Casual niveau in een clan te willen zitten waardoor je toch het gevoel hebt dat je in een clan zit meld je dan nu aan op http://www.threesixtygamers.co.uk/
En vul een applicatie in, normaliter zal je een trial van een week krijgen en na die week zal er gestemd worden of jij het bent geworden !
Ps. Wij zijn geen hotel, dus ClanHoppers zijn niet welkom.
Gamertag: VforLucci (Voor eventuele vragen)
http://www.threesixtygamers.co.uk
Laatst bewerkt: 13 dec 2011