Thrillville: Off The Rails

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 5 jul 2007.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Uitgever: LucasArts
    Ontwikkelaar: Frontier Developments
    Genres:Party, Bouw en Adventure
    Release: 19 oktober 2007??

Informatie:

Thrillville is is een game waarbij je je eigen pretpark moet bouwen. Er zijn honderden verschillende attracties te maken waaronder achtbanen, mini-golf, arcadehallen en nog veel meer. Je kunt de meeste bizzare achtbanen maken met ringen van vuur, kanonskogels en wisselende stukken baan.

In je park kun je gebruik maken van 15 verschillende thema’s, waaronder piraten, horror, ninja’s en maanlicht. Als je je attracties hebt gebouwd kun je zelf plaatsnemen in de attractie en zo genieten van je eigen ontworpen achtbaan. In verschillende mini-games kun je met vrienden talloze uren spelen. In de game kun je er ook voor kiezen om scenario’s te volgen. In totaal zijn er meer dan 105 taken die je kunt vervullen.

Bronnen : http://www.insidegamer.nl/xbox360/thrillvilleofftherails - http://archief.xboxworld.nl/news/9130/frontiers-thrillville-off-the-rails-komt-naar-de-xbox-360/

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vind het nogal onrealistisch met die onderbroken achtbanen en ringen van vuur etc. Het lijkt me wel leuk om een paar keer zulke achtbanen te bouwen maar dat zal op gegeven moment ook gaan vervelen. Zijn er ook uitdagingen zoals het geval is bij de rct serie? Dat zou het spel wel een stuk leuker maken. Heb rct1 helemaal grijs gespeeld en er is sindsdien nog geen fatsoenlijk "pretpark" spel geweest dat die ervaring heeft kunnen overtreffen. Ben bang dat het dit spel ook niet zal lukken.

3. Niels G

Niels G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zien er niet uit! Denk dat dit echt een flop wordt.=(

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het er wel mooi uit zien hoor, aparte cartoony sfeer :)

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb alle Rollercoaster Tycoon 1,2 en 3 hier liggen en ik speel ze nog steeds regelmatig. Ik weet niet wat het is maar het gevoel om een pretpark van stoffig woestijnplaatsje te veranderen in een fantastisch pretpark is wel heel vet.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit wat wordt op de 360 omdat al die menutjes beter tot uiting komen op de pc.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm ziet d'r na mijn mening niet bijzonder uit, zeker geen must.

7. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de pc oke meschien dat die 't dan nog red, naar op de `xbox360 NOOOOOOOOOOIIITT dat die het gaat halen dat word een grote flop

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Grafisch ziet het er niet egt oke uit nee =( maar toch, het lijkt met best een leuke game zie dan die atracties :p op de screen :9

9. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt niet te geloven zeg eeen rollercoaster tycoon op de xbox360

10. Niels G

Niels G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah er zijn toch al genoeg Atractiepark sims:confused:

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als het dan ook uitkomt op de 360 hoop ik dat ze niet zo monsterlijk veel pop-up problemen hebben als RCT3 want dat begint me echt te irriteren.

12. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmmmmm..... hou erg van dit soort spellen, maar ben bang dat dit me zeer teleur gaat stellen :'-(

13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dit kan je toch niet spelen op de 360 op de wii kan ik het nog begrijpen.
    het ziet er lelijk uit en dit ga ik echt niet kopen

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    volgens mij zijn dit pics van de thrillville op de originele xbox

15. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets dacht ik ook... met zoiets kun je niet meer aankomen op de 360 hoor :'-(.... en meende het ook ergens gelezen te hebben ja.

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Onrealistisch BAH!!! Wanneer komt er nou eens een realistische themepark build game uit?! Met achtbanen zoals in No Limits... Niet dat neppe gedoe als een baan die hoekig de bocht om gaat of recht omhoog gaat..

17. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    dat motorrij spelletje is wel grappig :)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die demo wel erg vet!! Ik ga alleen geen 60 euro betalen....lijkt hij me niet waard want lijkt me toch snel vervelen...maar die demo was wel vet! Hopen dat echte spel een stuk groter is dan heb ik wel interesse

19. Drogba

Drogba Guest

Wat een fout spel, samen met de nieuwe looney tunes de slechtste games die ik ervaren heb op de 360.

20. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    hij is echt leuk man ! :) die achtbanen :9 en de minigames vind ik aardig groot en leuk het zijn net XBL arcade games.

Deel Deze Pagina