Thrustmaster Beretta 92FS waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rego, 3 mei 2003.

1. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik zou graag de light gun van thrustmaster aanschaffen(beretta 92FS) weten jullie toevallig waar ik die kan kopen/bestellen voor een normale prijs??? Zelf heb ik al rondgekeken. Het laagste wat ik kwam was $60 + $36(verzendkosten) dus dat schiet ook niet op. Any help is welcome*)

2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet die illegale misschien in belgie

3. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Beretta is niet in Nederland te koop, maar in België en Duitsland ligt hij volgens mij gewoon in de winkel.
    Je zou ook via internet kunnen bestellen, maar dan heb je kans dat de douane je pakketje openmaakt. Aangezien deze gun illegaal is in Nederland heb je dan toch wel een probleem. Dan krijg je een boete, een strafblad en geen gun. :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das wel leuk maar ik woon niet in belgie :) , denk je dat ze post uit belgie controleren ? :eek:

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Spank you very hard

7. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, maar als je wil kan ik dat wel even controlleren en het probleem eens uitleggen in de post!!! Het is trouwens voor een goeie zaak hé.... niet?? ;)

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou wel door zo'n straal gaan en dat ding heeft een vorm van een pistool enja dan is het blaren zitten.....!

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, het is gewoon te riskant om zo'n ding te halen. Hoe graag je het ook wilt :mad:.

10. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens een verhaal gelezen van iemand wiens shipping(met zo'n gun) werd onderschept en die mocht toen een boete betalen en dus was ie zun gun ook kwijt.
    Ik weet niet zeker of ze preventief of gewoon alles controleren.
    ik weet niet of je het risico wilt nemen....

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is geen grens meer dus ik ga hem misschien zelf halen (of laat hem halen als er nog toevallig iemand naar belige/duitsland gaat), maar dat kost ook weer centen. :mad:

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil niemand ontmoedigen ofzo, maar ik zou toch wel willen aanraden: Doe het niet!!
    Ze zijn hier in Nederland zeer streng met controles op dat soort dingen zeker in deze tijden.
    En als je wordt aangehouden krijg je niet alleen een boete maar moet je ook voorkomen.
    Ik ken namelijk iemand die het overkomen is!!

Dus alsjeblieft: PAS OP!!

edit: en voorkomen betekent: advocaat kosten en een strafblad!

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je gewoon met de auto oid gaat wordt je toch niet gecontroleerd??

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    weet je wat die gozer overkwam die ik ken die was met de trein, hij kwam thuis en liet vol enthousiasme zijn (nep) gun zien. De buurvrouw schrok zich het apelazerus en binnen vijf minuten was het huis omsingeld door politie (3 auto's) met getrokken wapens.

Het klinkt misschien Wild-West maar het is echt gebeurd dus ik wil alleen maar aangeven dat je echt super moet oppassen en dat je beseft dat als je het koopt dat je zwaar de lul bent. want met een strafblad kom je niet zo makkelijk aan een baan namelijk.
    Dus weet wat je op het spel zet.

15. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhaaltje is grappig. Maja als ik een waterpistool zou hebben die een vorm van een gun zou hebben zou zoiets ook voorkomen. Als ik zo'n gun zou willen dan zou ik ff langs een gameshop in Belgie rijden. Ik denk niet dat je je overdreven druk hoeft te maken. Met post zou je nog best kans hebben dat het onderschept word.

En wat mensen hier zeggen over illegaal. Stel Kees de Boer gaat een keer naar Belgie. Kees gaat naar een gameshop want zijn zoontje is over een paar dagen jarig. Daar ziet hij een geweertje liggen. Hij denkt dat is leuk in combinatie met een spelletje. Kees koopt het geweer. MAAR owjeej kees weet niet dat dat geweer illegaal is. OEI.

Denk je nou echt dat zo'n persoon dan voor moet komen?!? Mensen maken zich hier veels te druk denk ik. Als ik zo'n ding wou zou ik hem gewoon halen.

Maar wat moet je er eigenlijk mee? Zijn toch haast (nog) geen spellen voor?

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Blaauw ik ben niet van plan om er mee over straat te gaan rennen en mijn buurvrouw zal het een worst wezen als ik mijn hele familie omleg volgens mij, maar kwas ook wel van plan om op te blijven letten maar bedankt voor de waarschuwing.

Enne Ricardovic je moet voor de gein maar ff een paar foto's van een echt beretta 92fs opzoeken en dan 1 van die lightgun want op de loop, de analogestick en het snoer na lijkt hij dus echt precies en is het niet zo'n fel groen afzichtelijk geval, maar daarom istie juist zo vet.

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ricardovic ik denk dat jij er iets te licht over denkt.
    op het moment dat jij gepakt wordt ben je strafbaar want IEDERE burger dient de nederlandsche wet uit zijn hoofd te kennen dus het smoesje van : "ja maar dat wist ik niet" gaat helaas niet op...zou ook wel iets te makkelijk zijn he.

Is natuurlijk recies hetzelfde als Kees de Boer strijkers koopt in Belgie voor zijn zoontje, dan kun je ook niet zeggen :ja maar weet ik veel dat dat niet mocht"
    Beetje normaal nadenkend mens weet dat zoiets niet mag.

Maar goed iedereen moet natuurlijk zelf beslissen wat hij doet ik wil alleen maar aangeven dat de risico's die eraan verbonden zijn absoluut niet mild zijn.

18. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Strijkers zijn wel wat anders dan een plastic pistooltje.
    Van strijkers is algemeen bekend dat die illegaal zijn. Maar ik weet zker dat echt niet iedereen weet dat dat ding illegaal is. Moet de staat daar wat meer aan doen.

Maja mij boeit het persoonlijk nie zow. Of ik nou zo'n baretta zou hebben of zo;n madcatz ding.

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom denk je anders dat ze in Nederland niet verkocht mogen worden??

Lijkt me dus redelijk duidelijk

20. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet een NooB nou dat ze in NL niet verkocht mogen worden? Stel je ben toevallig een keer in Belgie en ziet zo'n ding liggen. Tenzij de verkoper het erbij zegt anders weet je da toch niet? Staat niet in de krant ofzow.

Jij neemt te snel aan dat het algemeen bekend is. Das dus niet zow.

Deel Deze Pagina