Thrustmaster Freestyle Board

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houdoeken, 20 jul 2003.

1. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit ding? En hoe bevalt hij eigenlijk? Maakt het een snowboard spel veel leuker? Mij lijkt het wel leuker, het geeft toch een extra dimensie aan het spel. Tell me your experiences!

2. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er eens amped mee gespeeld in een gamestore

ik vind het nogal stom, want het board zelf kan je enkel gebruiken om links en rechts te sturen, voor al de rest moet je dat "controllertje" gebruiken.

voor mij voegt het dus niets toe, integendeel

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    NIET KOPEN!!

Ik ken mensen die hadden dat ding gekocht voor de pc dacht ik (tony hawk :cool:. En je hebt er helemaal niks aan, ze hadden hem die dag zelf al weer terug gebracht. Zoals Lorre al zei, je kan alleen maar sturen....en de rest moet je met dat ding in je hand doen. En stel je voor dat je eraf "valt" of uit evenwicht gaat, run naar de klote!

4. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is inderdaad wel kut. Tsja er zit een controller bij, ik dacht al waar die voor was.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    thuis kan je gewoon niet altijd t arcadehal gevoel evenaren, je hebt geen of geen goede simulaties ervoor tenzij je veel geld hebt. zo lijkt n board leuk maar is t achteraf tegenvallend

6. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het wel mee eens 2k. Ik was ook niet van plan om dat ding aan te schaffen maar ik wilde gewoon weten wat de ervaringen zijn van mensen die zo'n ding hebben.

Deel Deze Pagina