[XOne] Thrustmaster freestyler & live

Discussie in 'Games' gestart door bimmer, 27 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bimmer

bimmer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gewend aan de combo Amped met de freestyler controller (zo'n board) heb ik Amped 2 gekocht vanwege de 'live' mogelijkheden.

Helaas bevat zo'n freestyler controller geen ingang voor de live module (aansluiting voor de koptelefoon) dus laat ik die maar zitten in een normale controller.

Resultaat; ik kan mijn maatje zien in Amped maar er is geen geluid. Over de boxen niet geprobeerd want dan kan ik degene aan de andere kant misschien wel horen maar die kan mij niet horen (en daarbij; die heeft PRECIES hetzelfde probleem .....).

Voordat ik nu dagen ga proberen wil ik hier eerst vragen of iemand dit probleem herkent en zo ja wat de oplossing is.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    edit: Oh, ik snap je post nu :)
    Je speelt op dat board, maar praat via de headset die je in een controller doet die in port 2 zit. Daar valt niks aan op te lossen, want het kan gewoon niet via port 2. Áls je wilt praten met je maat moet dat iig via port 1. En als er geen mogelijkheid is om de headset in dat board te duwen, kun je dus ook niet praten. Helaas!

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dit gaat over een freestyler board ... daar zit geen aansluiting op voor een communicator ... en dat is dan gelijk het probleem je kan dan niet live praten (omdat de communicatie via dezelfde port gaat

4. bimmer

bimmer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk; als ik wil babbelen én wil spelen dan moet dat via één en dezelfde controller.

Valt er echt niets 'te rommelen'? In principe gaat het maar om een paar adertjes voor geluid (microfoon/ headset) dus wellicht is het mogelijk om de kabel van de 'freestyler' controller open te trekken en te verbinden naar de headset/ mike?

Zal de fa. thrustmaster ook maar eens bellen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Technisch is alles mogelijk ... zou wel handig zijn ... vooral als tekki straks komt ... maar ja daar werken ze gelukkig ook met een tweede port ;) ... maar goed ik denk dat het moeglijk is om zelf de kabel te veranderen.... maar ik weet niet hoe je dit moet doen ... Misschien is het starks verstandig een soortgelijke vraag in het HW forum te stellen ... daarom komen de handige jongens ... Ik ben slechts een Live nerd :+

6. bimmer

bimmer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, ga ik mijn licht daar eens opsteken! Merci.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina