[THU]Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 23 nov 2003.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hey.
    Ik heb een vraagje over Tony Hawk's Underground.
    Ik zit nu in de stad Tampa. Op een gegeven moment moet je in een politie auto gaan rijden en politie auto's gaan 'Ditchen'. Ik heb echt van alles geprobeerd maar ik snap gewoon niet wat je moet doen. Kan iemand me helpen ?

Alvast bedankt
    Furies

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je dan niet andere auto;s zo gaan beuken dat ze niet meer kunnen rijden, lijkt mij het logischt. Heb het spel wel niet, maar dit lijkt mij eht logischt

3. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Maar die auto's rijden nieteens :confused: Ze staan gewoon stil en als je er tegenaan beukt gebeurd er niks.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Succes :cool:

5. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het inmiddels al gehaald,.. Ik dacht een beetje te ingewikkeld ^^" toch bedankt voor je hulp :)

6. T. H. U. G.

T. H. U. G. Skater THUG

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb th5 ook ik heb hem uit gespeeld je zou straks het veel lastiger krijgen furies en keep go on ik heb zelf ook een thread van de gap list van th5! theck it dude

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nu al uitgespeeld?? Dude, heb je geen leven ofzo..

8. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem ook al uitgespeeld, in minder dan 24 uur :confused:. Ik heb hem inmiddels teruggebracht want ik vond hem veeeels te kort. Geruild voor Rainbow six 3! :)

9. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over THUG hebben, heb ik ook een vraag. Ik zit vast in Moskou bij de opdracht dat ik over zo'n hoge rode (kasteel) muur moet komen met een Spine Transfer. Ik heb het heel vaak geprobeerd maar het lukt steeds niet en mijn stats zijn al behoorlijk vol. Heeft iemand hier een goede tip voor?

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik snap wel dat ze hem iets makkelijker hebben gemaakt, ik vond Tony Hawk 4 persoonlijk echt te moeilijk. soms frustrerend.
    En met Tony Hawk Underground kun je je eigen goals maken, dus denk dat dat beetje de bedoeling is.. vind ik wel relaxt, kan je hem opnieuw uitspelen maar dan met je eigen goals..

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    doe een boneless vlak voordat je de air maakt.als het goed is kom je er dan overheen

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik denk niet dat dat helemaal de bedoeling van ze is geweest hoor. Oke ik denk dat het creƫren van eigen goals een leuke optie is voor de echte gevorderden, maar je hebt nog altijd de SICK moeilijkheidsgraad. Ik heb THPS 4 helemaal uitgespeeld (100% completion, dus alle gaps, alle cash, enz) en ik heb THUG op Normal moeilijkheidsgraad binnen 3 dagen uitgespeeld, maar nu ik op SICK ben begonnen is het echt wel even slikken hoor. Het is echt een stuk moeilijker, een enorm verschil tussen normal en sick. Echt voor de gevorderden (terwijl ik daar toch bij hoor). Op SICK is het echt niet snel uit te spelen, dan moet je zeer gevorderd zijn...

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    genoeg te doen dus

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, hoewel ik het wel betreur dat je voor het verhaal eigenlijk net zo goed op easy kunt spelen, je krijgt toch hetzelfde te zien. Ik zou het zeker waarderen als je op SICK zeg maar de normal moeilijkheidsgraad uitbreidt door echt als pro nog door te gaan, ipv te stoppen als je het niveau van de pro hebt bereikt. In THPS 4 wist je tenminste zeker hoe goed je was ten opzichte van de story mode, nu kun je het lekker makkelijk uitspelen als je dat wilt. Jammer maar voor de 'beginners' (niet negatief bedoeld) wel beter om in te stappen.

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag hem wel uitgespeeld hebben maar ik moet nog 1 goal completen en daar snap ik geen ene reet van das die in moscow dan moet je caveman doen over een tank ofzo de goal heet ready for battle dacht ik iemand weet hoe deze moet?

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja je moet dan (nogal onduidelijk, ik wist hem ook niet) terwijl je dus loopt (naast je board) richting tank springen, dan moet je op de zwarte knop drukken (om weer op je board te gaan) en dan gelijk grinden op de rand van de tank, dan eraf springen en ff het aantal punten halen, op normal was het geloof ik 20,000 maar ik weet niet waar jij het op speelt? Gewoon ff flatground tricks doen, ben je er zo.

Nou wil ik jou ook gelijk iets vragen, omdat je toch alles behalve die hebt uitgespeeld, hoe doe je, van die special goals die je als team moet uitvoeren (mag je zelf kiezen met welke gast) die goal van Slamma Jamma doen? Ik snap er echt helemaal niks van (dat is de enige die ik nog moet... AARGH!!!)

17. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm als ik weet wat je bedoelt, moet je in 1 combo zoveel mogelijk van die groene dingen raken je kan iets van 20 combo's doen en der zijn iets van 40 groene dingen dacht ik
    dus zoveel mogelijk van die groenen dingen raaken met 1 combo

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hij is inderdaad wel moeilijk, ik was zelf maar meteen op SICK begonnen want ik had zoiets van:'Ja, anders is ie te makkelijk, en heb ik toch geen zin meer om hem nog een keer helemaal uit te spelen'. Maargoed, ik ben nog niet zo ver, heb het eerste en tweede level zonder al te veel problemen gehaald. Alleen Tampa is nu wel even lastig, maargoed nog niet zo veel gespeeld.

Hoe zit het trouwens met dat THUG enzo, want daar snap ik weinig van. Dat is toch alleen dat je kan kiezen uit een bepaalde vormgeving ofzo? Het is wel zo, dat als ik zelfgemaakt goal wou laden hij zei niks te vinden in THUG ofzo. Kan iemand dat uitleggen? ( staat vast wel ergens, maar geen zin om te zoeken)

19. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu alle goals gehaald maar er staat nu 128/129 wat is de laatste goal want als ik op view goals druk zie ik geen goals meer staan die ik nog niet heb gehaald.

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt (ik geloof met L en R) tussen de verschillende 'episodes' wisselen en daar kun je dan je missende goal selecteren.

Deel Deze Pagina