dit is dus echt onzin he, en het is ook nog in het verkeerde topic ook [edit dit is al je 2e waardeloze topic in een paar minuten, kom op zeg, ga wat boeiends doen... xboxen ofzo
Een topic is GEEN forum, wanker. Ongelooflijk, ik heb pas een aantal posts van je gezien, maar ik ben je nu al helemaal zat. Leer alsjeblieft de edit-knop te gebruiken, en neem wat lessen Engels en Nederlands, vooral de interpunctie en het gebruik van leenwoorden :{
Kijk eerst eens wat je hebt getypt, voordat je het post, want wat je nu post heeft het niveau van een 5 jarige down-patient...
Wil je de edit knop gebruiken...Waarschijnlijk is dit al meerdere malen gezegd, maar het is vreselijk irritant als je steeds hele kleine berichtjes typt en niet edit..de knop staat rechts onderin bij je getypte bericht!
haha dat is een goede Nosh_JSRF.. die houden we erin.. ontopic: kan een mod dit topic niet dichtgooien?? en die T.H.U.G. blokeren??
Ik heb je net al gezegd dat het niet gaat zo. Hou dan ook alsjeblieft op met het opnieuw openen van nieuwe threads. Laatste waarschuwing!