Hey, Per ongeluk toen ik aan het klooien was met mijn lan verbindingen heb ik een thuis netwerk aangemaakt. Nu heb ik het proberen te verwijderen maar dat lukt niet. Het hele netwerk moet verwijderd worden, maar mijn lan verbinding met internet moet blijven bestaan. Weet iemand een manier om een thuis-netwerk in je pc te verwijderen? Alvast bedankt.
als je bij verbinding weergeven kijkt (bij start) en je kijkt bij de eigenschappen van de verbinding kun je alles instellen geloof ik
Ik moet juist een thuisnetwerk hebben voor xbox live want ik heb USB modem!! Of heeft iemand een ander goed plan??
Of je modem vervangen met een ethernetmodem/router. (Beter optie). Kijk voor advies in de centrale thread over Internet Connection Sharing.
Ja maar ik heb jammer genoeg niet genoeg geld een nieuwe modem kost toch al gauw 100 euro's d8 ik?? Of heb ik het verkeerd??? En een router tja.. ook al zo iets. Maja ik zal ff langs wat pc zaakjes gaan ff vragen of ze mij kunnen helpen.
op marktplaats kan je meestal wel redelijke modems vinden voor een paar 10tjes Hadden zo de worden van de grote uber smurf kunnen zijn
een ics connectie kan ook hoor zie de centrale ics draad... het beste is een keertje met een schone lei te beginnen ... dus windows op nieuw installeren
Ik heb ook een probleem. Ik heb een thuisnetwerk aangelegd met daarin: een pc met windows xp (en internetverbinding), een pc met win98 en mijn xbox. Dit heb ik zo gedaan zodat ik op alle 3 internet heb. Het werkte allemaal perfect, ook het bestanden delen tussen de pc's. Nu heb ik echter een probleem. Als ik nu op de oude pc (met win98 ) kijk, kan ik bij 'netwerkomgeving' de andere pc niet meer zien. Hij is dus 'weg'. Als ik op de pc met windows xp kijk, kan ik de oude pc wel zien. Mijn internet op de oude pc doet het nog wel, maar ik kan dus niet meer bestanden delen etc. Hoe is dit op te lossen?