[XOne] thuis-netwerk

Discussie in 'Games' gestart door Dokter Gonzo, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 computer (pentium2 win 98 ) op mn kamer staan en er staan 2 computers op zolder (pentium3 & 4 met XP). samen met mn xbox zijn deze apparaten allemaal aangesloten op een router.
    ik wil een netwerk maken om grote bestanden snel te verplaatsen naar andere computers.
    de 2 XP-computers met elkaar linken ging gemakkelijk. deze 2 computers zijn nu ook in elkaars netwerkomgeving te zien. ik wil mijn pentium 2 op dezelfde workgroup zetten, het lukt alleen niet zo met de protocols en clients. ik wil niet dat de computer om een wachtwoord vraagt als ik windows opstart. alledrie de computers hebben al een goed ip-adres en dns enz. en werken perfect op internet. alle comp. hebben dezelfde ethernet kaart.
    het internet protocol (ip/icp of iets dergelijks) is al geinstaleert weet iemand welke protocols en clients ik moet installeren.

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, ik weet het, maar dat heeft niets met Xbox Live en Networking te maken. Kijk maar of je je vraag in een van de offtopic rubrieken kunt/mag stellen.

Zloty.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina