1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tiger Woods 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 27 jul 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb enkel alleen TW2003 gespeeld, vond 2004 weinig toegevoegde waarde hebben. Toch ben ik best wel benieuwd naar 2005.

    Wat mij verbaasde is dat op de voorpagina staat dat men hier geen LIVE ondersteuning verwacht. Dit terwijl EA toch LIVE gaat ondersteunen! Waarom dan niet deze game?

    Mocht dit echt zo zijn dan is dat wel een gemiste kans, nu Microsofts Links eraan zit te komen.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan natuurlijk te maken hebben met het feit dat het spel al in een ver stadium van de ontwikkeling was toen EA besloot mee te werken aan live!.
     
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Virtueel golf is vet :D mits het live heeft
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Voorlopig is MS links 2004 nog de beste tot nu toe.
    Ik betwijfel of EA hier over heen kan qua speelbaarheid, graphics en live implementatie
     
  5. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is al hier een topic over, gebruik eerst de zoekmachine voordat je een topic start.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    LOL

    TW2004 is stukken leuker dan Links 2004....
     
  7. Xbox Only

    Xbox Only Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister TW 2004 voor 30 euries gekoch... ik had niet verwacht dat het zo een leuk spelleke zou zijn _O_
    dit blijf ik nog heel lang spelen (voor de rest heb ik helemaal niks met golf)

    dus mss zit er ook nog een TW2005 voor mij in
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik denk dat ik toch voor links ga...

    btw. Wat vinden jullie van die "powerslag", ik vind hhet iig stom? Hadden ze eruit moeten laten.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tiger Woods 2005 gaat wel in Amerika live maar niet in Europa??waar slaat dit nou weer op van EA?

    Op de ps2 gaat hij wel worldwide online
     
  10. Yo de mannen

    Yo de mannen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand dit spel gespeeld? Ik heb nog geen reactie's gelezen. In het xboxmagazine kreeg het spel 8+. Dus dat is wel redelijk goed.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er was niet veel verschil tussen 2003 en 2004. 2003 vond ik leuken omdat je daar met vrienden toernooien kan spelen. Dit kan niet bij 2004 en Links2004. Links 2004 was opzich wel iets beter maar het miste een paar belangrijke spel concepten zoals bv. dat de ligging van de bal je schot genoeg beinvloed wat bij TW beter was uit gewerkt.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Helemaal mee eens! TW2004 zag er wel leuker uit, maar als je al 2003 gespeeld had, dan was 2004 vééls te makkelijk. Bij 2003 heb ik me vaak echt (op een goeie manier) zitten verbijten omdat ik weer eens een putt verkeerd maakte. Bij 2004 leek er wel een stofzuiger aan de onderkant van de hole te zitten die gruwelijk misgeslagen putts nóg naar binnen zoog....
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah de 1e keer dat ik TW speelde was 2004. We speelden met 3 man en alle 3 hadden we nog nooit eerder TW op de XBox gespeeld. Na 4 holes waren en 3 double-eagles en 1 hole-in-one geslagen. Bij TW 2003 gaat dat veel moeilijker. Maar toch blijven TW2003 en verder een beetje arcade games. Je slaat veels te vaak een bal erin van buiten de green. Bij Links 2004 is dat niet het geval.
     
  14. devil666

    devil666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er heeft nog niemand op de versie van 2005 gespeeld?
     
  15. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gespeeld...(ik heb hem) hij is gaaf! heel mooi en speelt lekker!
     
  16. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. ik was van plan om deze game te gaan kopen om dan lekker online te kunnen gaan maar nu Europa weeral aan de kant gezet wordt ben ik Links2004 maar gaan halen en wacht ik wel op Outlaw Golf 2.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde geval is met Resident Evil Outbreak. Waarschijnlijk worden de spellen in europa niet genoeg verkocht waardoor het niet echt rendabel is om veel moeite in het online gebeuren te steken.
     

Deel Deze Pagina