Tiger Woods de moeite waard..?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ollie, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik ben bijna in het bezit van een xbox 360! Maar ik weet nog niet echt welke games ik erbij ga nemen, ik neem in ieder geval Top Spin 2, maar ik ben gek van sport spellen en ik heb pas geleden voor het eerst gegolfd en ik vond dat wel leuk.. Maar is Tiger Woods PGA Tour de moeite waard? En is het niet te moeilijk, ik weet namelijk niks van regels enzo? (ik stel de vraag omdat ik eigenlijk nergens een echt goeie review heb kunnen vinden..

Thnx

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zodra je je 360 hebt even de demo downloaden en die spelen, dan weet je meteen of hij je bevalt. Ik heb het spel zelf niet, maar van wat ik hoor zijn er niet veel opties. Wil je veel opties moet je voor 2006 Fifa World Cup gaan, andere spellen van EAzou ik je in dat geval afraden. Neem dan een spel van 2K :thumbs:

3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de demo downloaden voor een klein voorproefje van het spel. Volgens mij staat hij nog gewoon op de Marketplace.
    /edit net te laat :9. Maar ik ben het helemaal eens met Joene.

4. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren gekocht, je moet wel een liefhebber zijn. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het saai zullen vinden maar ik vin het een heerlijke game. Veel opties en geen stress tijdens het gamen. Staat absoluut garant voor veel uren speelplezier ;)

5. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    maar is wel een uitgekleede versie ivm de andere consoles
    veel minder banen, minder spelers, wat dat betreft kan je beter wachten op Tiger Woods 2K7

Je kan beter TableTennis kopen, leuke verslavende game en ook online

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Die review heb ik nog nooit eerder.. *schaamt zich* Wel een mooie review btw ;).

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je trouwens een fun golf spel wil kan ik je outlaw golf 2 aanraden, die werkt ook op je 360 en kost maar €20

9. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm vreemd dat jullie zo negatief zijn, ik vind hem best cool. En ik vind alle hype over table tennis eigenlijk beetje overdreven. Ik heb hem ook meteen gehaalt toen ie uitkwam maar vind het een beetje tegenvallen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina