Uit verveling ff deze game-thread aangemaakt. Tiger Woods PGA Tour 2007 Info: Uitgever: Electronic Arts Ontwikkelaar: Electronic Arts Genre: Sport Release: 4e kwartaal 2006 Feautures: Custom Soundtrack In-game Dolby Digital Live Aware Multiplayer Online Multiplayer Online Scoreboards Online toernooien Widescreen Info: achievements XBW gamepage Screenshots: Filmpjes: check gamepage
Heb deze game op de pre-order staan. Ben benieuwd of het nog een beetje uitdagend zal zijn. Het laatste deel wat ik had gespeeld is de 2004 versie en die was echt te makkelijk. Links2004 was toen (en nog steeds) de beste golf game. Als mensen een potje online willen spelen straks dan zie ik het wel
Weet jij of er mischien een links 2007? ofzo in de maak is anders ga ik deze maar kopen beetje golfen online met links2004 was echt wel lache. Tiger woods nooit gespeeld op de xbox op de PS2 was ie niet zo veel aan.
Volgens mij ligt de licentie nu bij 2K sports. Als er al één komt zal het wel eind 2007 zijn, dus zal wel links2008 worden
Ik heb deze game gespeeld in Leipzig en het zag er goed uit nu hebben we 12 banen in totaal maar ik ga deze wel halen.
Eens. Voordat ik de bal in 't putje had was de demo al voorbij omdat ik te veel slagen had ofzo. EA....
Ik vindt de Tiger Woods reeks toch wel een stuk moeilijker dan bv Links. In Links kan je zien hoe hard je uithaalt, hoe de wind staat, etc. Bij Tiger is dit niet.
Dat had ik bij 1 hole, ik plonste mijn balletje alsmaar in het water Voor de rest alleen bogeys, maar ik houd niet zo van de golfsport in het algemeen. Behalve als ze het golf met een knipoog benaderen zoals Outlaw Golf. Dat vond ik wel vermakelijk, maar dit is veel te saai en serieus
Als je bij Links2004 medium of expert setting doet zijn alle hulpmiddelen weg en is het een stuk moeilijker (lees: uitdagender). Verder heb ik de demo van TW07 net gespeeld en vond het op zich wel aardig. Wat je nou precies aan die "loft" heb weet ik nog niet omdat ik de verschillen nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat je het met lastigere situaties meer nodig hebt (in een bunker ofzo). Verder vind ik het putten een beetje lastig in de zin dat je de green niet echt lekker kan "lezen".
Na een spel als Outlaw Golf pak je juist een game als deze. Heb ik ook gedaan. Dan ben je tenminste bekend met het golf en ben je toe aan, wat jij zegt, serieuser gamen. De uidagingen zijn daarentegen bij Tiger Woods echt wel moeilijker als bij Outlaw Golf