Tiger Woods vs Links

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 12 mrt 2004.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit er in Tiger Woods 2004 een optie om met 2 spelers toernooien te spelen (offline), want bij links zit dat namelijk niet en ik wil 1 van deze 2 games kopen. Links ziet er beter uit en de gameplay is ook beter maar 2player toernooien zijn natuurlijk ook erg vet !

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    In Links kan je bij een solo ronde aangeven hoeveel mensen meedoen en hoeveel bots. Wel single round. Maar omdat je na elkaar slaat met de laadtijden ed erbij, duurt zo'n game toch al snel een half uur of meer.

Is dat niet ongeveer hetzelfde?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik wil echt een toernooi met ranking enzo zodat meerdere spelers geld ed winnen ! Dat is niet mogelijk bij Links maar is dat wel bij Tiger Woods ?

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Links ziet er IETS beter uit, maar de gameplay is toch echt wel minder dan TW2004.

Ik heb ze allebei, en TW2004 is de betere game.

(of je moet PERCEE online willen spelen)

Hmmm... dan zou je een PGA tournament met meerdere mensen moeten gaan spelen, ik kan me niet herinneren of dat kan.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou je dat voor mij willen controleren ?

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    ja hoor, maar dat wordt dan pas morgen, dus als iemand anders het eerder kan checken :)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    TW2k4 is de betere game, zeker als je offline wil spelen.
    Links is de betere simulatie en heeft online play.

EA heeft in 2003 helaas de mogelijkheid om tournooien met meerdere spelers (offline) te spelen eruit gehaald. Je kunt wel natuurlijk een course tegen 1-4 spelers spelen, maar niet met een full leaderboard zoals dat wel kon in 2003....

Deel Deze Pagina