Ikzelf besteed ongeveer 3 a 4 uur per dag aan het spelen van games meestal speel ik dan men nieuwe spellen en als ik een oude al een tijdje niej gedaan heb dan speelkem weeres opnieuw. Ik heb denk ik mijn meeste game tijd tot nu toe besteed aan: -halo...(vooral multiplayer) -ghost recon... de levels en de locks unlocken. -panzer dragoon orta...ik zat verdomme helemaal in die wereld en dan komen ze met zon vaag einde ....en zo kort!! -mechassault (natuurlijk de multiplayer!!) en de andere games diek heb zo nu en dan maar niet vaak achter mekaar. Als een spel een grote speel wereld bevat ga ik er helemaal in op, dan zit ik er overdag ook nog helemaal in Daarom wacht ik op true crime en mogelijk op een gta versie....maar MENSEN de vraag is: hoeveel tijd besteed jij aan gamen en met welke games/aan welke games heb je de meeste tijd besteedt. Schrijf er ook nog wat bij waarop je wacht en waarom tnx game vrinden
de meeste tijd besteed ik momenteel aan MOTO GP 2 alles unlocken en je motor helemaal top hebben....Verder heb ik aan DTM ook een hele klus ghad kom alleen nog steeds niet verder.... . Ook in racing evoluzione steek ik elke dag wel een half uurtje, weer een paar tournamenst verder en een hoop research founds gekregen uitspelen zal nog wel een tijdje duren. Max payne heb ik wel helemaal uitgespeeld al die was ook niet zo moeilijk maar wel erg vet vooral die bulllittime feateure is erg leuk... Ik wagt nu op het tijdstip dat ik burnout 2 krijg, ook NBA street vol 2 lijkt me een egte tijdslokker... Veel forumplezier bas
Speel ong. 4 uur per dag Hitman II en met en demosdisc had ik me ook wel 6 uur mee vermaakt Heb met Hitman II de meeste game uren gemaakt.
Ik ben multiplatform en speel per dag 75% van me tijd op de pc. Onderandere BF1942 en Morrowind en op de xbox en Gamecube speel ik nu Zelda: TWW, Burnout 2 en de Live games (UC, Moto GP) En ik wacht op Midtown Madness 3
Ik game denk ik op schooldagen 4 uur tot 5 uur, is verschilend en op vrije dagen ....te veel...voornamelijk multyplayer of samen met vrienden een meesterlijk spel als SC helemaal uit te spelen! samen bedenken we dan ook vaak een stratagie`s hoe we bij bij dat ene stuk met die 10 bewakers ongezien voorbij te komen..geweldig!
Ik speel ongeveer 2 a 3 uur per dag op PC en Xbox. Nu speel ik vooral Enter the Matrix, HALO en PGR. PGR alles unlocken en HALO op legendary. Enter the Matrix ben ik nog bezig met uitspelen.
wou dat ik weer eens goed tijd kon besteden aan games, maar de meeste boeien me niet of duren nog zo langgggggg zucht
hmm nou k game denk ik gemiddelt een uurtje per dag.....soms minder, soms helemaal niet, soms veel langer (gemiddelt he) maare ik ben denk ik het langs bezig geweest met : * Halo....dat heb ik zo vaak overgespeeld dat ik elke grasspriet in het level weet terug te vinden *) * Splinter Cell...is gewoon verslavend * Medal of Honor....klinkt miss vreemd omdat het best een korte game is die niet echt helemaal super is maar ik vind het gewoon leuk om op moffen te schieten Ik kijk uit naar : * Halo 2 : de opvolger van mijn meest gespeelde spel.....need to say more ? * True Crime : voor het GTA gevoel op de Xbox { * Midtown Madness : voor het vrij door de stad racen (online!) * Nog veeeeeel meer.....
Gemiddeld drie uur per dag. Ik speel de laatste tijd: Zelda The Wind Waker: supervet Gta Vice City: ik heb het spel al uitgespeeld, maar het kutten blijft leuk. Metroid Prime: Wil alle extra's hebben. Ik wacht momenteel op: 1. Mario Kart Double Dash: erg leuk sp en mp game. 2. Star Wars Rogua Leader 3: deel 2 was al de bomb en deel 3 ziet er nog strakker uit. 3. Final Fantasy Cristal Chronicals: ff blijft altijd vet
Ik speel nu veel Amped, die heb ik zaterdag gekregen omdat ik die geruilt had tegen Much oddysee. Speel ook nog vaak splintercell en Burnout 2. Op de pc speel ik meestal Battlefield Multplayer, en Generals. Mementeel speel ik op de pc Rise of Nations helemaal plat. En ik wacht met smart op Midtown Madness 3
jeez, 4 uur op een dag, heb je wel een leven vraag ik me dan af, ik zit hooguit gemiddeld een half uur per dag te gamen heb meestal dat ik een week niet game daarna weer meerdere uren aan een stuk, op die manier
da vink nou ook...maar vertel me alsjeblieft hoe ik die tijd moet volmaken tijdens het wachten op de release date ok ok ok t kan met men beste games lukken maar dan nog met moeite, deze game moet gewoon door MIJ gekcoht worden.....ik houd nou eenmaal van die cruise mode...en dan ook nog die objectives mode erbij....in 1 woord adembenemend spectaculair oogverblindende pret. Nouja t was niet 1 woord maarja.
jij weet het altijd zó subtiel erin te wrijven he .. maar ff vraagje, hoe is MM3 op live, of heb je dat nog niet gespeelt?? maare ontopic: ik heb de meeste tijd qua gamen in Starcraft Broodwar gestoken, 3,5 jaar van mijn leven egt iedere dag 4 uurtjes gemiddeld erin gestoken.. maarja tog achter gekomen dat het het niet waard is.. nu game ik doordeweeks zo'n 2 uur per dag (nu ik net live heb is dat opgelopen tot zo'n 5 uur), en in de weekenden zit ik er zo'n 4 uur achter.. (nu met net live dus ook was langer weer)
speel je per dag 5 uur met alleen unreal championship als live game?? Of zie ik dat verkeerd? Keb dit afgeleid uit je signature bij software
whaha, nee unreal speel ik gemiddeld zo'n uurtje per dag soms iets langer, als je eenmaal een gezellige game heb (daarmee doel ik op toffe gasten met leuke 'conversaties' maar tog ook gewoon serieus gamen) dan zit ik er wel wat langer.. maar geloof het of niet, ik steek veel tijd in de moto gp demo=]
Ik speel tijdens de schoolperiodes bitterweinig. Voornamelijk in de weekenden en vooral tijdens de vakanties. Ik speel voornamelijk Halo en Morrowind. En de vorige vakantie heb Buffy effe ver uitgespeeld (ik zit nu vast in de dreamers realm). Van al mijn spellen heeft Morrowind en Halo de meeste uren gemaakt, het zal er om hangen, maar dat zijn toch wel mijn favorieten.
Als het om de xbox gaat heb ik de meeste tijd in halo gestoken en doe dat nog steeds (legendary) de meeste tijd heb ik gespeeld op m'n n64 vooral multi natuurlijk. ik kijk uit naar halo2, fable en nog wat games. op m'n GC heb ik net zelda uitgespeeld en ga beginnen aan metroid prime.
Ik speel momenteel veel RTCW: TOW op xboxlive! en af en toe scheur ik er op los in DTM! En ik heb MM3 ge-preordered, dus dat wordt een ook een veel gamend spel