Hey mensen, ik heb van mijn lokale gamesboer begrepen dat Sony het importeren stop heeft gezet. Ik wilde namelijk de PSP game Bleach 2 (die alleen in Japan uitkomt) laten importeren maar dit zal dus moeten wachten, en ook de US versie van Final Fantasy VII : Advent Children zou eind deze maand te bestellen zijn maar nu moet ik dus wachten op de Europese release op 5 december Aan de ene kant begrijp ik het wel, aan de andere kant vind ik het ook wel weer jammer. Nu is mijn vraag of jullie hier meer vanaf weten, bijvoorbeeld of en wanneer dit (tijdelijke) importverbod weer wordt opgeheven ?
Ik heb juist bericht gehad van lik-sang dat mijn pro evolution soccer 5 voor de psp verzonden is, misschien moet je hem eens proberen zelf te bestellen vanuit Japan. Ik denk dat er geen importverbod is alhoewel Sony niet blij is (was) met import van psp's naar Europa
Hier heb ik dus niks aan, ik gebruik dat soort sites namelijk niet _0/ Waar ik wel wat aan heb is informatie van mensen die meer weten over het importverbod....
Is een leuke film trouwens, Advent Children. Als je FF speelt schijnt ie nog leuker te zijn want er komen termen in voor die je alleen maar snapt als je die spellen hebt gespeeld. Was nogsteeds een vette film ookal heb ik nog nooit een FF gespeeld
Hij is idd super, kheb hem vanmiddag zitten kijken bij een maat van me....kon toch niet wachten tot 5 december Dat wil overigens niet zeggen dat ik um nu niet meer origineel op DVD wil hoor, deze komt namelijk sowieso in mijn collectie Wat je zegt over voorkennis als je het spel hebt gespeeld klopt wel, ik heb het spel dan ook en helemaal uitgespeeld dus ik begrijp gewoon alles waar ze het over hebben (moest bij sommige dingen wel nadenken omdat het al weer ff geleden is maar ik wist het nog wel )....mijn vriendin (die alleen een paar stukjes van het spel gezien heeft maar het verhaal dus bij lange na niet gevolgd heeft) had af en toe wel zoiets van "Waar hebben ze het over ??"