[XOne] Time-Outs

Discussie in 'Games' gestart door HypnoNL, 22 jan 2008.

1. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ik heb al best wel lang last van Time-Outs als ik online op Xbox Live aan het gamen ben bij een kleine Time-Out dan stopt ie even maar Daarna pakt die de draad weer op om ongeveer 1 minuut later weer een Time-Out te hebben en bij een grote Time-Out wordt je zonder pardon uit de game gekickt m,n provider is UPC en volgens m,n elektricien ligt het aan m,n Provider dus wil hij overgaan naar ADSL maar persoonlijk denk ik dat, dat niet Het enige probleem is want er lopen momenteel 4 computers en Xbox Live op 1 netwerk dat kan waarschijnlijk niet goed gaan en dat gaat het ook niet Ook Denk ik dat een deel van het probleem bij m,n router en de kabels ligt ik heb Een erg onstabiele connectie en ik denk dat, dat die Time-Outs verklaard is Er mischien een persoon hier die me mischien wat informatie kan geven en Een stukje op weg wil helpen thanks.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    puf kan van alles zijn :eek: Hoe is je xbox aangesloten. Wat zijn de andere pc aan het doen? (torrents) downloaden? Hoe snel is je internet? etc.

Deel Deze Pagina