[Time Spliiters 2] Ben ik nou gek, of....

Discussie in 'Algemeen' gestart door murkland, 21 okt 2002.

1. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er geen save mogelijkheden in de levels?
    En worden de checkpoints ook niet gesaved (als je in een level je xbox uitzet, kun je later niet weer op je checkpoint beginnen)

2. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    klopt

wel checkpoints maar die worden niet bewaard bij uitzetten zoals bij halo

iriitant he? ;) het zorgt er wel voor dat je doorgaat, en doorgaat, en doorgaat....

3. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p

*****Spoiler alert****

Level 1:
    Checkpoint bij powerstation en tunnels.
    Enige checkpoint in het hele level!
    Ga je later bovenop de dam dood; moet je GVD HELEMAAL TERUG NAAR PRE-ZOMBIE ENCOUNTER

Uit frustratie ben ik maar naar Easy geswitched.. :)
    (maar dan mis je een hoop.. geen Gunship-op-de-dam encounter op lvl 1 bijv)

4. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dit komt vast doordat het spel geen gebruik maakt van de harde schijf... Is dit nou een poort gemaakt voor meerdere platformen, of zijn er verschillende versies? Aan de graphics van de Xbox versie valt niet al teveel slechts over te zeggen dus... Dit is wel jammer, hierdoor worden zulke spellen te frustrerend om nog leuk te zijn...]:-
    EDIT: Misschien zijn de graphics toch niet zo goed... Jammer dit zou als Xbox Only echt een topspel zijn...Dit is een poort of niet?

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
  5. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ja je word gek want als je een spel voor een poort gaat anzien weet ik het niet meer. POORT: soort deur SPEL: vermaak voor mensen.?? weet je het nu :+

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Geen poort, het kwam tegelijk uit met de Playstaiotn versie dus is het gewoon "Multiplatform development"

7. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel een leuk spel hoor, maar het is zo'n vre-se-lijke Goldeneye/Perfect Dark kloon.
    Qua shooters zogen deze dus echt (ik maak mij hier niet populair mee.. :))
    (Waar is de life-bar? Waarom kan ik niet normaal richten? Waarom kan ik niet saven? Waarom kan ik bijna niet interacten met het environment? Waaom kan ik niet springen? etc, etc)

Mikken met een analoge stick vanaf een vaste positie werkt gewoon niet!
    Halo is imo de enige geslaagde console shooter.

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    nee, hiermee maak je zeker geen vrienden. Halo is nooit de beste geweest, het waren pd en goldeneye(samken verschillen) Maarja, die games, evenals deze is voor de echte bikkels, niet zoals halo!(nu niet zeuren over legendary, ga dan maar eens goldeneye of pd op perfect agent en 00 agent spelen)

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik zal wel de enige in de hele wereld zijn maar ik vond perfect dark en goldeneye allebei zware troep..

Op de N64 ging het gewoon zo sloom en alles was wazig.. ik zag echt niks.. saaiheid :confused:

Toen speelde ik al Unreal en Quake..die zagen er wel ff wat beter uit dan dan goldeneye en pd...

10. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nou de enigste smooth besturen en snipen vind ik dat Halo de beste is en omdat jullie allemaal PD geweldig vonde besloot ik ff me n64 uit de kast te hale en fftjes gaan testen en na 15min had ik de stroom draad gelijk eraf geropt want de gfx sucks:+ *ben gewend aan next-gen consoles dus PD en James Bond hebben hun tijd gehad maar nu is het tijd voor iets nieuws

11. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja op de n64 was ie bij mij ong 25 fps ofzo echt sloom spelen en Grote Pixels dan me GBA8)

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Goldeneye ruled..

Ik heb het 100den uren op single en multie player gespeeld..
    Echt een topper.. misschien wel 1 van de beste shooters..

En? ik snap echt niet wat die graphics nou uitmaken??? is een spel goed of slecht door de graphics?? nee!!
    Het gaat om de gameplay.. en goldeneye heeft een geweldige single en multie player gameplay..

timesplitters 2 heeft ook een geweldige multieplayer gameplay en een iets mindere single player gameplay..

;)

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is de single player nou weer minder? Ga jij maar eens de robot factory op hard spelen! Dat is zo moeilijk!!!!!!

14. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk wilt niet zeggen goed he
    het moet plezant zijn mja aangezien ik het spel niet heb kan ik daar wel niet over oordelen

15. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Als de graphics niet uit maken waarom hebben we dan niet allemaal zo'n NESje in huis staan?8)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhh volgens mij zijn jou ogen gewoon slecht. PD liet zien wat mensen dachten dat niet eens mogelijk was op de N64 een zwaar meesterwerk en een van de beste console games ever. En speel maar eens tegen "DARKSIMS" die kunnen dingen die eigenlijk helemaal niet kunnen en die zijn echt goed. Elke kogel die ze afvuren is ook raak.............

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0

PD en goldeneye zijn volgens mij ook gewoon 2 heeeele goede shooters, maar ik kan het wel begrijpen wat ie zegt hoor, want als je 8 sims in zet bijvoorbeeld, en dan nog met z'n 4e gaat multiplayeren, gaat je spel heel erg haperen.

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb PD echt heeeeeeeeel vaak gespeeld, geweldige s-player en fantastische m-player mode. Ontzettend veel te halen. Dit betekendt niet dat ik Halo niet goed vind, qua sfeer overroelt Halo PD zkr, maar mijn mening is dat het -alhoewel fps- behoorlijk verschillende games zijn. Ze zijn allebei geweldig, ieder op zijn eigen manier.

mzzl Munch and Abe

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    omdat ik die had verkocht omdat ik geld nodig had voor de snes...

Maar omdat ik de nes toch heel kikke vond, heb ik er nu weer een gekocht..

DUCKHUNT RULEZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ik heb erg vaak met 4 spelers gespeeld en dan nog 8 bots maar ik heb er nog nooit last van gehad. Misschien lag het aan je N64...

Heeft er nog iemand ooit last gehad dat ie met 4 spelers en 8 bots gaat haperen ??? Laat het ff weten.

Deel Deze Pagina