Weet iemand misschien een programmatje waarbij je zelf wat tijden in kan stellen dat hij even een piep geeft ofzo. Ik moet de komende maanden wat oefeningen doen voor fysio, en het zou handig zijn als ik dan niet de hele tijd zelf hoef te tellen tijdens de inspanningen door. Dus dat hij iedere 6 sec piept, of eerst na 6 sec dan na 3 sec dan weer 6 sec etc. Alvast bedankt. Zou trouwens handig zijn als er een algemene softwarte thread was zodat ik niet voor zon stom vraagje een nieuw topic moet openen.
Geen idee of 't werkt, maar ik dacht, ik ga even voor 'm zoeken. En toen kwam ik via download.com bij dit terecht: http://www.download.com/Good-Timing/3000-2350_4-10642170.html?tag=lst-0-3 Het is gratis in ieder geval, of je echt verschillende intervallen kan doen weet ik niet... Wat je anders ook kunt doen, is een muziekprogrammaatje gebruiken. Dan neem je iets van een bepaalde tijdsduur op en dan eindig je met een gesproken piepje ofzo... Of weet ik veel wat voor geluid. Nou dat kan je kopieren en plakken en dan heb je allemaal intervallen met piepjes achter elkaar! Bovendien kan je hem ook nog exporteren als een mp3 met als gevolg dat je 't zelfs op je mp3 speler kan zetten en dus overal ter wereld naar je interval piepjes kan luisteren