Timesplitter 2 cheats?

Discussie in 'Algemeen' gestart door dahouseman, 18 mei 2003.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand cheats voor timesplitters 2? Ik wordt harstikke gek van die challange... echt irritant als het maar niet wil lukke om de laaste te hale waardoor je een optie uit het spel niet kan gebruiken

dus heeft iemand er codes voor of moet ik nog het nog maar een paar keer probere om dat k*t level te hale totdat ik er gek van wordt 8)

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er geen cheats voor Timesplitters 2. Ik heb de game zelf ook en wordt ook gek van die Challenges 8).

Ik heb wel een paar hints gevonden, die plaats ik hier toch ff neer:

Unlock Multiplayer Maps
    Mexican Mission: Available by Default

Ice Station: Available by Default

Hospital: Available by Default

Training Ground: Available by Default

Aztec: Available by Default

Scrapyard: Clear Arcade League - Amateur League - Mode Madness - Scrap Medal with a Bronze Medal or higher

Nightclub: Clear Arcade League - Amateur League - Too Hot to Handle - Disco Inferno with a Broze Medal or higher

Hangar: Clear Arcade League - Amateur League - Beginner's Series - Top Shot with a Bronze Medal or higher

Robot Factory: Clear Arcade League - Amateur League - It's a Blast - Demolition Derby with a Bronze Medal or higher

Ufopia: Clear Arcade League - Honorary League - Maximus - Cold Corpse Caper with a Bronze Medal or higher

Chinese: Clear Arcade League - Honorary Leauge - Elimination Series - Starship Whoopers with a Bronze Medal or higher

Chasm: Clear Arcade League - Honorary League - Outnumbered but Never Outpunned - Can't Handle This with a Bronze Madal or Higher

Streets: Clear Spaceship: 2401 on the Easy difficulty setting

Compund: Clear Spaceship: 2401 on the Normal difficulty setting

Site: Unknown, Probably linked to amount of Arcade League matches or Challenges completed

Circus: Clear Challenge - Monkeying Around - Dam Bursters with a Bronze Medal or higher

1853 Wild West level rewards:
    Successfully complete the level in story mode under the medium difficulty setting to unlock The Colonel as a playable character in arcade mode.

1920 Aztec Ruins level rewards:
    Successfully complete the level in story mode under the medium difficulty setting to unlock Stone Golem as a playable character in arcade mode.

1972 Atom Smasher level rewards:
    Successfully complete the level in story mode under the medium difficulty setting to unlock Khallos as a playable character in arcade mode.

2019 NeoTokyo level rewards:
    Successfully complete the level in story mode under the medium difficulty setting to unlock Sadako as a playable character in arcade mode.

2280 Return to Planet X level rewards:
    Successfully complete the level in story mode under the medium difficulty setting to unlock Ozor Mox as a playable character in arcade mode.

Arcade Adios Amigos level rewards:
    Successfully complete the level with a "Gold" rank to unlock Hector Babasco and Lean Molly as playable characters in arcade mode.

Challenge Brick level rewards:
    Successfully complete the challenge with a "Gold" rank to unlock the Brick weapon in multi-player mode.

Challenge Pane In The Neck level rewards:
    Successfully complete the challenge with a "Silver" rank to unlock the Rotating Heads cheat.

Ending bonuses:
    Successfully complete the game under the easy difficulty setting to unlock the Cardboard Characters cheat and Streets level in arcade mode.

Successfully complete the game under the easy difficulty setting to unlock the Unlimited Ammo cheat.

Hint: Faster reloads:
    Some guns have slower reload times than others. Instead of pressing Reload, press Next Weapon quickly followed by Previous Weapon (or vice versa). When you switch to a new weapon and go back to it, the weapon will automatically be reloaded.

Destroying the Bio-Hazard case:
    When you restore the power in the building, go down to the "Digging Site". When you get there, you will see a case with something in it. Make sure you have plenty of Timed Mines. Walk towards it and throw four or five Timed Mines at it then run away. When it blows up, the woman on the speaker will start talking. People with very good guns (Flame Thrower, Shotgun, Machine Guns, etc.) will appear. You will also have a new objective to not let any mutants survive

3. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het niet goed voor het dvdtje is als het mijn nou niet snel gaat lukken om het level te halen...

bedankt voor de info Zexy.Poo.Maker

Waarom maken ze voor dit soort dingen nou geen cheats?? is toch echt irritant als je een bepaalde mogelijkheid in het spel niet kan gebruike omdat een leveltje niet wil lukken....

(ik had het zelfde probleem bij Perfect Dark op N64 met die schietbaan om wapens te unlocke....)

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    OVer die schiet baan bij perfect dark he.
    1. neem eerst de laptop gun
    2. vouw die een soort van op zodat die daarna tegen de muur word gegooid
    3. als die ongeveer opgevouwen is maar nog niet is weg gegooid druk je op start
    4. kies nu de challenge waar je in vast zit en dan word de laptop gun alsnog gegooid:)

veel dingen lukte toen ineens wel:)

Verder van TS 2 weet ik er geen... Ik heb het spel ook maar het lukt mij ook niet om alles te unlocken. Ik speel het zowiezo nooit meer. Want ik zit vast in dat ene level met die bommen. Ik ben daar steeds te laat op dat stuk met al die containers.

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ergens vast in de Elite Ligue. Ik hoef nog maar één level. Dan moet je met een leeuw ergens een basis binnen dringen, en das echt zwaar klote.

6. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, is toch wel jammer, heb je een zeer goed spel, kan je niet van alle opties gebruik maken. en dan ook nog die irritante save-fout....

maar verder is het wel een goed spel, zeker als je met z'n 4e zit te spelen

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dahouseman, TS2 is gewoon op bijna elk opzicht een goede game. Ik vind het alleen shit dat je niet kunt springen.

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van dat springen is wel jammer.. maar et blijft un vet spel,
    gister avond met mijn broer en z'n vrienden zitten spele, is echt vet. Gewoon er op los maaie en dan wel kijke wie je raakt. Vooral Capture the Bag en dat je met multiplayer een missie moet doen (kom ff niet op die naam) is vet. Alleen wel jammer dat daar maar 3 van die multiplayer missie-levels zijn.

9. Godsend

Godsend Guest

Hoe kun je met multiplayer een misie doen?????
    en dat springen stinkt inderdaad!!
    maarre.... IT'S A GREAT GAME!!!! :D

10. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij aantal spelers 2 uitkiezen en dan naar de missie gaan, het zelfde als dat je dat met 1 speler doet.
    b.t.w. Missie kan je max met 2 spelers doen,

11. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, ik ben bij da lvl in tokyo. Ik moet zo'n meisje volgen. Op een gegeven moment loop ik langs een hokje, en dan heb iets gecompleted, en dan schieten ze op mij, ik schiet terug.
    Dan staat er failed to get hackers password??!!!

Hoe kan ik dit doen???

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat meisje volgt kom je in het riool. Aan het einde van het riool zit een deur van electrische rode strale. Het meisje loopt daar door heen. Maar in dat hokje naast de deur staat ook iemand die jouw niet mag zien. Je moet dus even wachten voordat je ook door die deur gaat, gebruik dat computertje dat je bijhebt. (tot zover was je of niet?)

dan moet je in dat hokje naast die deur waar die man stond in lopen. Daar zie je een computer waarmee je door de camera's kan kijken. Doe dit, volg het meisje door de camera. Bij de laaste camera(denk ik) zie je dat het meisje stopt en op een comp gaat typen. kijk hier naar. Dan zie je haar het wachtwoord intype. Daarna mag je gaan schiete.... Je kan nu ook door de beveiligings deur waar het meisje de laaste keer door heen ging. Je moet dan gewoon op die computer in dat kamertje te gebruiken.

ik denk dat je zo wel verder kan komen. Dit is ook het saaiste level van het hele spel....

Good luck, you need it....

13. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THNX!!!_O_ ik kan nou eindelijk verder! Want ik wil graag nieuwe levels, zodat ik die bij Multiplayer kan spelen. Is echt een leuk spel met meerdere!

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog meer vragen hebt, dan vraag maar...
    en dan zou ik et wel probere op te losse ;)

15. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik speel dit spel standaard elke zaterdag met n vriend, en dit was gewoon TE frustrerend. Ik heb deze missie EEUWEN gespeeld, echt ongelofelijk. We wisten niks en hebben helemaal vanaf scrap een complete taktiek ontwikkeld voor het volgen van die hacker (ging eerst nogal vaak mis) en toen in dat riool - ARGH! We wisten maar niet hoe we aan dat PW kwamen en dan ging alles weer fout en konden we weer opnieuyw beginnen..... TOTDAT hij opeens per toeval in dat hokje ging kijken :D

Hoe dan ook, geweldige game. Ik heb m net nog gespeeld :) Ik had ff geen zin in PDO dus ik ging even wat achterstallige challenges en leagues inhalen :p Ik zit ergens in elite leaugue en met challenges houd ik me nog niet eens zo bezig. Ik moet nu die one shot kills doen en ook dat udelleren vs. die stone golem :mad: je moet echt gewoon 10 grenades op m afvuren voor-ie doodgaat.

Trouwens, een multiplayer-tip: speel met custom weaopons en dan 1e prox. mine en 2 3 4 5 remote mines, lvl Ice Station, mode Virus, max aantal bots ^^. Zo cool, we bouwen onszelf dan in in van die huisjes of op die brug, echt supergaaf om dan al die virussen te overleven :D

16. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ virus_O_ virus_O_ virus_O_
    Die mode is echt zo vet.
    Maar on-topic: ik geloof dat er inderdaad geen cheats zijn voor TS2. Is wel jammer, maar verder echt een supervette shooter.

17. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft r trouwens iemand hier ooit voor alle challenges + leaugues goud gehaald? En heeft iemand ooit n platinum trophee gehaald? ik wel :p Nou ja die platinum trophee dan. 1x is het me gelukt, bij die leaugue dat je " gingerbread" mannetjes neer moet maaien met n minigun in t lvl Chinese...

Oh en kan iewmand mij helpen aan een route voor die banaan challenge? Het is gewoon te dom voor woorden vind ik.... En het lukt me maar niet....

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat eerste banaanlevel lukt me nog wel, maar die 2e met die vijanden erin echt niet. Die versperren de weg voor je en slaan je in 2 keer dood:mad:.

Heeft iemand nog tips voor die arcade league waar je zoveel Duckman Drakes moet vermoorden. Ik haal altijd maar net brons.:{

19. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat die ene waar je die eenden moet killen met Big Tony en alleen shotgun + dual shotgun hebt? Dan zou ik zeggen: pak dual shotgun ergens in n hoekje (bij de WCs liggen ze bv.) en dan komen ze vanzelf en massa naar je toe. Ga crouchen (zet t op toggle) en knalluuuuuuuh :) Probeer headshots te maken, dat werkt goed. Ik heb hier geloof ik zilver.... weet t niet zeker. Maar ik moest er ook echt superlang over doen.

Maar bij die banaan challenge mis ik telkens 2 bananen :mad: Telkens dezelfde ook, gék wordt ik ervan.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Thnx voor de tip. En bij rot bananen challenge moet je goed op je radar kijken (die van de temporal uplink), die laat je zien waar ze liggen en dan kan je ook zien welke je steed vergeet. Het is echt onmogelijk om die bananen op zilver of goud te krijgen.

edit:
    ik heb nu ook een Platinum Award. In het level waar je met die chinese chef zoveel mogelijk inktvissen moet uitmoorden. Ik was nog niet eens een hale minuut sneller dan de gold-tijd. Maar toch een platinum award, die zijn er veel ruiger uit_O_ .

Laatst bewerkt: 15 jul 2003

Deel Deze Pagina