hoe moet je de puzzel in level 8 van TS2 oplossen, er staat een gesloten deur met een gezichtje erop die niet opengaat en 6 pilaren die je kan draaien. waar moet je die pilaren heendraaien?
ehhhh, hebbe we et over timesplitters 2? level 8? pilare??? ik heb et spel uitgespeeld maar ik heb echt geen idee waar je et over hebt... welk level is level 8, is dat in dat bos? met die aapjes? of zit ik nu helemaal verkeerd? en wat bedoel je met 'draaiende' pilaren? Leg het eens uit, dan zou ik wel een antwoord geven op je vraag (denk ik) want hier wordt ik nx wijzer van en jij denk ik ook niet....
ja, het is het level in de jungle. je komt eerst een aantal apen tegen en daarna moet je 3 of 4 bijenkorven kapot maken en dan kom je in een doodlopende gang met een deur die niet open kan (misschien heb je het op easy gespeeld want dan zijn de levels weer anders)
dan moet je toch naar die brug toe over die watervall, aan het einde van die brug zit een tunel, ga daar in, aan het einde van de tunel zit een knop waar je op moet drukken, toch?
OW fuck, heb je weer een herinnering opgehaald. ik weet nog dat ik daar ook lang heb vastgezeten. Ik zat zelfs zover dat ik de puzzel helemaal zo ging maken dat alles af zou ketsen op de zon enzo, en dat dan die deur open zou gaan. Irritant dat ik het niet meer weet. want ik weet hoe kut je je waarschijnlijk voelt. ik ben wel nieuwsgierig wat er nu gedaan moest worden.
tis me al gelukt, ik had eers alle tekens in een ronje met elkaar verbonden maar dat lukte niet. toen heb ik hem daarna op easy gespeeld en daar staan ze automatisch al goed en toen zag ik dat je de 2 middelste ook met elkaar moet verbinden @ dahouseman: je moet dat stuk wel hebben gedaan als je het spel op medium heb uitgespeeld