timesplitter2 of silent hill 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door UpInSmoke, 30 okt 2002.

  1. UpInSmoke

    UpInSmoke Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Hitman 2 gekocht, maar toen zag ik ook nog Silent Hill 2 en Timesplitter 2 staan.

    Nu ben ik aan het twijfelen of ik timesplitter moet kopen, of dat ik silent hill moet kopen?

    Heeft iemand ervaring met die spellen??
     
  2. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle drie, en het zijn gewoon drie totaal verschillende echte topgames.

    Hou je van fps, TS2, wil je een goeie psychologische horror, Silent Hill 2 en als je een tactische action game wil, dan Hitman 2. Maar uit deze drie titels moeten kiezen zou ik niet kunnen.
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet van frustrerend moeilijk houdt valt Hitman wel af vinnik dan. De andere twee zijn idd must-haves. (heb SH2 op de PS2)
     
  4. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Timesplitters 2 ben ik niet bekend, Silent Hill2 heb ik voordat ik een xbox had op de ps2 gehad. Een van de beste spellen die ik ken, onwaarschijnlijk tof, mooie graphics een goed verhaal en erg spannend, een echte topper!!
     
  5. UpInSmoke

    UpInSmoke Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan denk ik toch dat ik ze allebei maar ga kopen. Word wel een dure maand, met nog Splinter Cell en The Thing die ik nog erbij moet en zal kopen, maar in ieder geval bedankt voor de reacties.
     
  6. -=[AtC]=-

    -=[AtC]=- satan

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Silent Hill 2 REGEERT!!!!8)
    als je van vette horror en spanning houdt...
    alleen de puzzels zijn soms iets te wazig, maar de sfeer in het spel maakt dat allemaal goed!
     
  7. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    timesplitters 2 no doubt
     

Deel Deze Pagina