Timesplitters 2 help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Plasticman NL, 16 dec 2002.

1. Hey, ik ben met TS2 bezig in de Elite League, Team series C met de laatste challenge. Nice threads heet ie. Hier moet je het in de scrapyard opnemen tegen die sentry bots, samen met die harry die als leeuw verkleed is. Daarna binnen komen en een aantal opdrachten vervullen. Dit is bijna niet te doen. Binnenkomen lukt wel maar ik wordt telkens weer afgeknald. Om hem op gold te halen moet het binnen 5 minuten lukken. Dus nou is mijn vraag of er ergens nog een geheime ingang is ofzo, of heeft iemand mischien andere tips om hem te halen?
    Vast bedankt!!

2. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

eerst iedereen op je weg met sticky grenades uitschakelen...als je binnekomt meteen naar boven (daar ligt een homing launcher)
    dan weer terug naer beneden en die gang in...gewoon doorrennen en iedereen die in je weg staat uitschakelen met rockets...als je geen rockets meer heb sticky grenades gebruiken
    onderweg kom je nog body shields tegen gelukkig want die heb je echt nodig...

zo is het mij gelukt...wel een moeilijke challenge btw...in het begin d8 ik dat het me nooit zou lukken

3. Okee. thnx bloody apron. dan blijf ik het proberen, het is de laatste challenge die ik nog moet halen dus ik zal hem gvd halen ook.:D

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    dat is de juiste instelling:D

Deel Deze Pagina