ik zit vast in neotokyo in de story mode in timesplitters 2.... daarin moet je iemand volgen naar het hacker-gedeelte, dat lukt me nog wel, maar dan moet je haar password bekijken en daar kom ik niet bij want er staat een vent in de weg weet iemand hoe ik daar wel bij kan komen??
Je moet het kamertje in waar die vent uitkomt. Daar heb je een beeldscherm en daarop kun je alle camera bekijken. Er staat ook zo'n camera in de kamer waar die hacker het password intypt.
Ja, je moet dus in dat kamertje waar die guard eerst instaat de cams activeren. Wat je ook doet, niet die vent neerknallen want dan is het voorbij.... Pas als je PW gezien hebt kan je gastje neerknallen - en dan ook de hacker (lol, toen we hier EINDELIJK na 3 weken trial and error achterkwamen, hebben we al onze frustratie losgelaten op de arme hacker - iets van 2 pistol magazines iederes op dr lijk )
ja ik ook heerlijk is da dan.... en het is me gelukt (is niet zo moeilijk als je weet hoe t moet) maar met die challenge 'silent but deadly' kom ik ook niet verder.... heb steeds dertig seconden over als ik de guards neer heb geknald maar dan weet ik niet hoe ik die schotel kapot krijg.....
dat moet met die plakmijnen (ga de trap op, loop over de planken en laat je in het gat vallen). maar die heb je toch ook in de gewone missies moeten gebruiken?