ja daar baal ik ook van ... hopelijk kunnen we hier een paar mensen bij elkaar krijgen en dan een keer afspreken
Ik zit er ook over te denken om TimeSplitters2 te kopen maar er komen weer hele lauwe spellen aan dus misschien is het wel geldverspilling. Het liefst zou ik TimeSpolitters2 dan online spelen als er tenminste mensen uit Europa (uk pal dan) zijn met dat spel
check maar naar de mening op op games-chat forum dan zal je er van overtuigd zijn dat het geen geldverspilling is
hmm nadat ik halo online heb gespeeld een tijdje terug speel ik eigenlijk nooit meer online, mn pc staat namelijk beneden en dan moet ik alles verslepen weetjewel.... we kunnen welles afspreken om ts2 online te spelen, zitten beswel een paar coole gametypes bij, met hoeveel kan dat ongeveer, beetje lag vrij dan, want met halo was het toch niet al te best soms...
sinds ik timesplitters heb ben ik eigenlijk pas weer online gaan spelen...qua lag werkt het beter dan halo heb nu paar keer met engelsen en amerikanen gespeeld (6 tegelijk ongeveer) vrijwel zonder lag
bullshit alle spellen die ik speel online speel ik met lag en ik heb kabel dus daar ligt het niet aan mensen niet al je spaarcenten opmaken aan al die onzin spellen frisse lucht is gratis buiten !!!
Welke connectie heb je, Apron? Want ik heb PlanetADSL, en met Halo werkte dat wel... Maar weet niet of dat lekker gaat met TS2?
timesplitters moet beter werken dan halo..ik heb van de ca. 20 potjes die ik gespeeld heb maar 1x beetje last van lag gehad ik heb chello kabel btw
ts2 loopt echt 10 keer beter dan halo online. Ik kan zelfs hosten met m'n 128 up, en dan nog is er geen lag bij anderen (heb nagevraagd) Bij halo is dit echt ondenkbaar, en ook wel cool dat je nu tegen iedereen kan spelen, dus ook duitsers en ntsc greetz
ik heb het ook al online gespeeld werkt egt perfect maar we moeten zeker eens afspreken je kunt nu ook met 8 xboxen tegen elkaar in de plaats van 4 (2 mensen per box) dus dat is wel lachen. dat van ntsc wis ik niet dat je ook tegen hen kan dus dat is al weer mooi meegenomen. en het kan wel dat het kleiner is aan data wat er verzonden moet worden kijk maar naar wat HALO ook inneemt aan savegame data egt niet normaal gewoon de helft van een memorycardje dus maar we moeten effe afspreken. ZATERDAG AVOND ALLE TS2 MENSEN OP XBOX CONNECT IN DE SERVER VAN KING JELZIE OM 7 UUR!!! AFGESPROKUH!!!
I'll be there !!!! misschien dat ik nog wat mensen op mn box kan regelen via xbconnect toch? ik heet daar El Magico
jep XBconnectregel maar wat mensen het zou gaaf zijn als we met 16 man tegen elkaar kunnen spelen. mocht het gaan lagging dan dan hoor ik dat wel en dan kan iemand anders desnoods nog hosten
kan iemand me uitleggen hoe dat werkt??? zo'n online-verbinding opzetten. moet je dan ook je usernaam en paswoord ingeven en waar doe je dat of komt dat vanzelf als je de kabel erin plugt..? Kan iemand het kort gewoon uitleggen, ik heb planet adsl, dus daar zullen vast meer mensen bij zijn die dit ook hebben en weten hoe het in zijn werk gaat. Alvast bedankt voor de geweldige uitleg, zodat ik ook halo eens online kan spelen. Thnx.. en adios S