Timesplitters 2 uit de handel? of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jermain, 24 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik lees hier overal dat TS2 uit de handel is... ik heb ff een nieuwe thread geopend omdat anders niemand het leest aangezien er al veel posts zijn...
    Bij Media Markt Amsterdam ArenA hebben we TS2 gewoon binnengekregen.... we hebben niet zoveel meer... maar hij is er wel... en ook gewoon bestelbaar dus ik weet niet wat iedereen brabbelde.... ik meld dit even omdat ik heb gezien dat TS2 overdreven duur verkocht word via X-Bazar...]:-
    maar het is gewoon beschikbaar....
    (excuses als dit al eerder gemeld is)

2. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

bullshit.
    je kan m hier ( rdam ) overal kopen ]:-

3. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ja ik zag het bij Media Markt bij poortje...

Bij intertoys hebben ze er 5 staan....

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Hier zeggen ze die shit... maar ja ik d8 ik meld het maar ff want er was volgens mij iemand die z'n ts2 voor 70 ofzo had verkocht...

5. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

whahaha 70 euro??

je kunt hem veel goedkoper nieuw krijgen..

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    k heb em in gouda gisteren voor het eerst gezien bij de intertoys, besteld door iemand anders maar hij ligt nergens echt in de schappen....ook maar bestellen dus :)
    wil die game ook !!!!

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar die punks hebben toch gezegd dat ie uit de handel is en die dorks geloven het.... dus dan hebben ze er veel voor over...

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    voor €75 zelfs, dei gozer die hem dan heeft gekocht is echt afgezet €75 voor een 2e hands spel, dat doe je toch niet :confused:

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja niet iedereen is zo intelligent als ons :D :D

10. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

damn..
    zoiets zou ik niet kunnen, iemand op deze manier afzetten...

11. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid ik heb er zelf € 75 voor geboden omdat hij hier nergens te krijgen is en ik een fan ben van de TS serie!
    Dit om misverstanden uit de wereld te helpen

En Jermain: shut the f*ck up

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    sorry maar dan vind ik je wel erg stupid zaandam is vlakbij amsterdam... neem de trein naar station sloterdijk is maar 1 station of 2.... pak de lijn 50 richting gein... stap uit bij bijlmer ga naar beneden linksaf na de hekken rechtsaf... dan zie je een groot gebouw... dat noemt met Media Markt Amsterdam ArenA...
    ga daar naar binnen neem de roltrap naar boven ga gelijk linksaf en loop rechtdoor...dan aan het einde van het pad staan x-boxen... links daarvan (nu ook rechts) hangen en liggen spellen waaronder TS2!!!! de prijs weet ik ff niet... maar inclusief treinkaartje enz. zou je toch veel goedkoper uit zijn dan 75 euro.... als je mij heel lief aan zou kijken zou ik heel misschien zelf korting voor je regelen8)

13. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ey jermain..regel wat voor me :D

14. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Heel misschien ben ik daar al 2671253652 keer geweest en heb ik heel Amsterdam al aan de lijn gehad en zeggen ze allemaal dat ie er niet meer is en ook niet meer komt
    Ik zou dan ook niet weten waarom ik hem van iemand anders koop hoor :confused:

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hmmzzz.... tja... dat korting gedeelte kun je nu wel vergeten... wil je volgende keer ff kijken tot wie je zo praat... ik heb niet met je geknikkerd ja... ik kan je wel knikkers laten eten... maar ja... ik blijf rustig... veel succes met je 2e handse ts2 van 75euro dus 20 euro duurder dan mij nieuwe met sealing.... hahahahha:D dat scheelt toch he... wat je bespaart... hahahahahhahahahaaa

16. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    damn ik werk daar en ben er niet eens zo vaak geweest... jij bent zeker een van die jongetjes die de hele tijd bedelt om even te mogen spelen ook al is het kleine zeemeermin...
    maar ja... je moet ook niet de mensen van de witgoed afdeling vragen... die gaan dan denken dat je het over een wasmachine hebt en dat je in de tijd wilt reizen...

17. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

philles...
    ik woon in amsterdam zoals je ziet..
    ik ga de deur uit naar de intertoys om 2 games te kopen..ik zie een hele rij timesplitters2..ik d8..nohh frs is een 100 meter verderop dus laat me daar checken..daar waren ook een paar nu ik ff nadenk....dus ehm...kijk eens goed rond...als ze het bij frs en intertoys hebben, hebben ze em zeker bij e-plaza bij poort....

edit : of misschien ben je decathlon ingelopen ipv media markt ? :confused:

18. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    jongen wat jou bespaart of wat het mij bespaart had interreseert me geen ene hol
    En ik had hem niet eens van jou willen kopen bij de MM omdat het een balle tent is en omdat jij er werkt aaaight
    en PS: ik heb liever een 2e hands spel dan 1tje die jij me hebt verkocht

19. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

whuahahahaha waar slaat dat nou op philles?
    hij probeert je te helpen :D ]:-

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als je hem oppakt en naar de kassa loopt heb ik hem niet aan je verkocht hoor ventje... of moeten verkopers ook je handje vasthouden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina