timesplitters 2, zal ik het doen of niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 27 nov 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik sta op het punt om met crosis-nl mijn morrowind tegen zijn timesplitters 2 en een salmiaklolly te ruilen.

tot nu toe staat me keuze vast, en wil ik het ruilen. maar ik wil jullie raad, misschien zie ik iets heel slechts over het hoofd waar ik later spijt van krijg(hopen van niet).

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze beide, en beide zijn het supergames.

Als je niet van MW houdt, had ik hem geruild voor TS2, de story mode is niet zo geweldig, maar dat er bots in de mp mode zitten is echt bter. de replay waarde is dus hoog.
    Verder een super puntje, het mapmaken. In het begin gaat het wat moeilijk, maar na 2/3 maps gemaakt te hebben gaat het heel simpel

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vin morrowind toch teveel lopen/praten en de actie is niet echt zo goed. dus eigenlijk te traag allemaal. ik vin final fantasy bv wel weer leuk, en diablo ook. dat komt omdat vooral diablo, veel vlotter is

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, en ik vind het battle systeem zuigen! in FF8 had je van die coole limit breaks:9 , in morrowind is het veel van hetzelfde maar toch leuk spel! replay waarde ligt volgens mij bij morrowind wel hoger...

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je Perfect Dark niet hebt moet je m cker ruilen, heb je Perfect Dark wel al zou ik m niet halen. TS2 komt gewoon te kort bij PD !!

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    tja.. kheb ze ook beide, en zijn ook beide toppertjes..

maar als je zegt dat MW nou niet echt jouw game is zou ik em ruilen.

salmiak lollie!! :9

7. jghosty

jghosty Junior Gamedesigner

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitter 2 is helemaal niet top
    hij is wel geinig maar verder niks

8. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

TIMESPLITTER 2 Niet ruilen ik heb ze alle 2 alleen heb ik TS 2 na twee dagen reruilt echt geen kloot aan! Blegh wat een slechte game! Alleen MP "kan" leuk zijn.. maar ja MW is vele malen beter!

Deel Deze Pagina