Hoe verander ik de moeilijkheid van bots in arcade custom? In het boekje staat naar boven duwen, maar dan gaat hij gewoon naar boven en verandert het niveau niet. Alvast bedankt.
Misschien eerst op A drukken? Is lang geleden dat ik TS2 heb gespeeld, weet niet zeker. Of je moet gewoon opzij drukken, maar A lijkt mij eerder het geval...
ja idd, volgens mij moet je ook op a drukken en dan kan je volgens mij de sterretjes verhogen die de moeilijkheidsgraad aangeven
Wat is moeilijker eigenlijk? 1 ster (dat ie dus nummer 1 is) of 5 sterren (dat hij/zij dus het maximaal aantal sterren krijgt)
Ik heb ontdekt wat bij mij het probleem was: als je character abilities aan hebt staan kan je de moeilijkheid niet veranderen.
Nieuwe vraag: In dat wildwest level moet ik zo'n vrouw redden uit een brandende schuur, hoe maak ik dat vuur uit?
lang geleden dat ik het gespeeld heb maar ik denk dat je op watertonnen moet schieten boven in de schuur.
boven dat vuur staan wijn tonnen moet je lek schieten. wijn flikkerd dan op het vuur en het vuur dooft dan.