Timesplitters 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door majidamarus, 9 okt 2003.

1. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag laatst ergens dat timesplitters 2 classic is gegaan. nou denk k erover om dat spel te gaan kopen maar ik wil eerst van jullie horen waarom ik m wel of niet zou moeten kopen..

graag wel n beetje serieuze antwoorden

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem zelf..
    Als je alleen Single player gaat spelen weet ik niet 100% zeker of ik hem zou aanraden, ligt een beetje aan jou..
    Story mode is vrij kort.. zelfs op de moeilijkste setting.
    Maar er is wel weer veel te unlocken in Arcade mode.
    Multiplayer (split-screen) is waar ik de meeste lol uit dit spel heb gehaald.
    Paar kanttekeningen.. Veel mensen vallen over de graphics.. true, zijn niet helemaal top, maar ik vond het geen nadeel.
    Ook is de besturing niet helemaal wat je gewend bent, ik kan het niet helemaal uitleggen maar ik zou hem ff proberen voordat je hem koopt.
    Zelf heb ik geen moment spijt gehad van dit spel en heb ik in ieder geval de korte story mode nooit als een nadeel echt gezien. De arcade mode maakt dat voor mij in ieder geval weer goed. Als jij daar ook geen probleem mee heb is het imo zeker een aanrader, helemaal voor een classicprijs.

3. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt die arcade mode in dan??
    die besturing boeit me niet zoveel daar wen je wel aan (hoop ik)

4. DeltaOne

DeltaOne Guest

de besturing was voor mij de reden dat ik hem weer weg heb gedaan..

5. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    nfmm wat is r zo klote aan dan
    is de pookjes besturing niet gwoon t zelfde?

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Arcade mode is gewoon verhaal lijntje.Dus niet in een arena(deathmatch) gedumpt worden maar echt een level spelen zoals Jedi-outcast of Halo story mode.Maar Timesplitters heeft nog genoeg andere opties!(ook Deathmatch)Er is veel te unlocken en multi-player is gaaf.Ik vind het een erg goede game,maar ja smaken verschillen

7. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel gehoord dat een erg goede game was maar ik twijfel alleen nog een beetje over die besturing..
    als ie echt ruk is gooi ik dat spel zo weer in een duister hoekje.
    kheb wel behoefte aan n nieuw spel en dit leek me de beste keus voor weinig geld
    heeft iemand anders nog suggesties voor andere goeie games
    anders koop k m gwoon

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan het niet helemaal uitleggen.. Je loopt met de linkerpook en kijkt met de rechter.. net als halo.. maar toch is het anders..
    hmmm wacht ff het is meer dat je loopt en kijkt met links en je wapen beweegt met rechts.. Ik denk dat ik het zo beter uitleg. Dat is in het begin erg vreemd.. ook een beetje desorienterend..
    Maar na een beetje gewenning vond ik in ieder geval het geen probleem meer.. Maar zoals je ziet verschillen meningen daarover.

Arcade mode is zoals JediWizz zegt.. maar er is ook nog challenge mode.. dat zijn vreemde opdrachten waarbij je b.v. x-aantal zombies moet verslaan in x-tijd door te onthoofden en ze staan ook nog in brand.........

Misschien dat dit helpt.. Helaas kon ik geen XBW review van timesplitters vinden (volgens mij is die er ook niet)
    gamespot review

(egh mods als dit niet mag verwijder ik die link anders wel weer, weet namelijk niet zeker of dit als spam gezien wordt)

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond besturing niet zo dramatisch dat ik hem niet meer wilde spelen,is ff wennen.
    Waar liggen je interesses als je andere game zoekt.Is misschien wel handig om dat ff erbij te zetten.

10. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm. liefst een fps maar daar zijn r niet zoveel van die k wil hebben. maybe serious sam ofzo

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb serious sam niet gespeeld,en als ik je sig bekijk heb je de beste shooters al(maybe Ghost Recon,is wel strategischer).Of je moet wachten op Jedi Academy,die komt volg. maand

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Serious Sam is ook vreselijk leuk..
    Ouderwetse FPS.. zonder verhaal.. zonder enige pretenties of rare abilities of vreemde opdrachten.. ouderwets knallen.. jij en tig vijandjes :)
    En aangezien die nu iets van 22 euro kost is dat ook een erg leuk spel voor die prijs.
    Alleen vind ik kwa MP value Timesplitters beter..

13. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    jedi academy hoef k niet want ik vond jedi outcast ook al niet zo super en ghost recon vond k ook niet zo. heb k al gespeeld bij een vriend van me. nou we t toch over tom clancy shit hebben. wanneer komt rainbow six 3 eig uit?
    ik ben te lui om dat nu te gaan opzoeken duzz

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mmmmh....dan ga ik sammie ook maar eens checken.
    Rainbow six 3 komt op 14 nov. als het goed is

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    probleem met de bestruring is dat ie niet blijft staan, hij gaat telkens terug naar het midden, dus moet je de hele tijd dat poookje in een bepaalde stand houden als je wilt richten. effe wennen.

16. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    minder das nog dik een maand w88 en dan moet ik ook nog pgr2 kopen...

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tja gaat richting feestdagen en dan komen altijd een berg games uit.....keuzes pffffffffff...

18. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me best iritant. maar kan je dan helemaal nix aan je besturing veranderen??

19. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    idd het word een moeilijke tijd voor gamers

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Weet zo uit mijn hoofd niet of je auto-center uit kan zetten...normaal gaat dit wel in FPS,maar weet niet of dit bij Timesplitters ook het geval is.
    Ja zeker moeilijke tijd: Topspin,Jedi Academy,PGR2,LotR pfffff

Deel Deze Pagina