ik dacht ik maak ff zo'n thread als TJAKKAAAA gemaakt had over deathrow. dat was wel handig, daar zette iedereen neer wat ie van deathrow vond en daardoor ben ik ook overgehaald deathrow te kopen. veel mensen weten volgens mij niet wat ze er nou echt van Timesplitters 2 kunnen verwachten en ook een aantal mensen hebben hem al of gaan hem al zeker kopen. Die kunnen dan in deze thread ff neerzetten wat ze van timesplitters 2 vinden. dus bij deze. ik weet ook niet echt wat ik van dit spel moet vinden dus ja. greetz
ik ga m vanmiddag iig kopen (als ze m hebben dan) en dan post ik v'navond wel weer wat ik er van vind.
Waar is hij al gesignaleerd??? Ik vind vooral de intertoys interessant, omdat ik daar nog een tegoedbon voor heb.
Ik ga om een uurtjke of elf naar haarlem om hem te halen. Ik ga MISSCHIEN(!!!) gelijk wel even langs de free record shop en intertoys voor jullie.
Ik zit ook op deze Goldeneye beater te wachten maar ik vrees dat ie er deze week nog niet is. Bij E-plaza zeiden ze woensdag dat ie vandaag er nog niet zou zijn dus.....
Ja maar de Xbox versie is misschien minder verkrijgbaar. De gameshop bij ons belt me als ie er is, post ik het wel ff.
De enige GoldenEye beater was Perfect Dark deze komt niet eens in de verste verte in de buurt van deze spellen. Gewoon in de winkel laten liggen.
Heb jij hem dan gespeeld? De multiplayer kickt de ass van beide spellen(misschien nog wel bij elkaar) Alleen de single player is ietsje minder als die van perfect dark, maar hij beat ze zeker wel!
Ik heb hem niet gespeeld maar als ik de reviews in tig bladen en op tig sites mag geloven is dit de eerste shooter die in multiplay beter is dan goldeneye. Wat jij tegen TS2 hebt is me niet helemaal duidelijk. edit: Uit de N64 ja dat geloof ik graag. Maar Xbox is ietsjes beter dan N64.
Ga jij deze game maar eens spelen! De multiplayer heeft veel meer opties dan Perfect Dark! Meer wapens!(zelfs dubbele guns zoals dubbele Luger) meer bots(10). Meer game modes. En hij heeft 3 soorten snelheden. Chilled, Normal en Frantic!~Er zit ook nog een arcade challenge in waarin je bijvoorbeeld een aantal kills binnen 3 minuten moet halen voor een gouden medaille. En met deze mode haal je weer nieuwe multiplayer modes en nieuwe levels en characters!
ik hoop dat ie goldeneye en PD overtreft in MP. die heb ik echt veeel in MP gespeeld op de N64. Gforce heeft TS2 volgens mij al gespeeld, toch? of wie heeft hem gespeeld? en hoe is ie?
En allerlei (17 !!) multiplay modes zoals Flame tag, Monkey tag, shrink, leech en nog veel meer. En een map editor en een link up optie.
Ik kon alleen deathmatch, team deathmatch, capture the bag, regeneration en team capture the bag(?) spelen. Die andere moesten nog worden gehaald!
kan je timesplitters 2 ook linken met 16 man. Op de site staat dat je acht ps2 aan elkaar kunt linken, maar er staat nergens dat je dat ook met een xbox kunt doen.
Wat bedoel je nou. Dat PD niet beter was dan GoldenEye. Ik heb TS2 gespeeld en hij haalt het echt niet hoor bij PD bij lange na niet. Als ik jou was zou ik een N64 kopen en PD (de beste console game ever)