woooow.. wat een begin post... net zoveel inhoud als die "wat is de slechste game ooit" thread. Inplaats van dat je wat info of een eigen vraag hebt. :{ Maarja, spel is tog nog niet uit? volgens mij wordt dit echt een vet multiplayer spel, veel lol gehad met timesplitters.
dat spel is al wel uit hoor. ik heb hem gisteren gekocht bij de nedgame in apeldoorn. ik heb gehoord dat de free record shop hem ook al had.
Ok,...maar speelt het ook een beetje lekker over LIVE. Ik bedoel vertel eens wat over jullie nieuwe spelletje.
Iemand interesse om een goede beginpost te maken met wel informatie? Dit is natuurlijk geen goede openingspost
K heb em! hij speelt heerlijk over live, bijna iedereen speelt custum maps, alles draait lekker soepel. Heb alleen nog niet met meer dan 8 mensen gespeeld.
Ik vind hem tegenvallen! Heb vrij veel lag als ik met meerdere mensen speel, het is erg chaotisch. Het doet me een beetje denken aan het starwars batllefront, ook een grote tegenvaller!
Dit gaat echt helemaal nergens over. Er is hier welgeteld één zinnige post over Timesplitters en Live geplaatst. De rest is dom geblaat. Ik sluit deze gewoon. Als iemand de moeite kan nemen om een fatsoenlijk Live-topic over deze game te maken met een fatsoenlijke openingspost is dat natuurlijk prima, maar dit soort niemendalletjes leiden alleen maar tot off-topic geblaat.