TimeSplitters: Future Perfect

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 18 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag hier nog geen thread over dus maak ik er maar een :+

Wie gaat deze game halen? kreeg een goed cijfer in de PU(9,1) ik ga hem zeker hgalen ik vond TS 2 ook geweldig en nu natuurlijk met XBOX L!VE! _O_ en de MAP Maker _O_

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Deel 2 was top. Graphics waren goed, gameplay was goed en multyplayer was feest. Misschien maar overwegen om deze ook te halen.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga deze ook halen, maar dan pas als hij wat goedkoper is (goh, was ik ook al van plan met doa:u en mercenaries, wat ben ik toch krenterig). Ik vond deel 2 top, ik heb veel lol met de multiplayer gehad.

4. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    ja deze wil ik zeker ook wel, deel 2 was ook vet en fun vooral met meedere

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hier de oude thread waarin Mirik vertelt dat het spel hem zeer tegenviel en dat het niets is :'-( . Deze openingspost is iig mooier dan die van mij toendertijd, dus als het aan mij ligt praten we hier verder.

Ik verwacht zelf nog veel van deze titel en als hij deel 2 kan evenaren vind ik het al goed. Ik heb zelf de playstation versie al gespeeld en het viel me niet tegen. Wel was het linear en het richtertje is een beetje nep.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oww sorry kon die thread niet vinden.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wanneer komt ie uit?

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    IK hoop wel dat er net zoveel vette characters inzitten,net als in timesplitters 2.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem vanmiddag bij EA gespeeld. Een erg leuke game. Vele characters in MultiPlayer. Het verhaal in SP is iets krachtiger dan het dunne verhaaltje in deel 2.

Erg leuk dat je levels in de toekomst en verleden speeld. Ik zal niet te veel verklappen, maar zo kan het voorkomen dat je jezelf uit de toekomst tegenkomt, waarna je even later jezelf uit het verleden tegenkomt. Ook humor zit er in (een griet met SLUT op haar shirt die je bijstaat, een zombie in een cel gek maken etc.

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  10. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet hem ook zeker hebben deel 1 & 2 waren zo vet! deze met online pfff vette hap hoor ;)

11. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja zeg, ik was toevallig ook bij EA vandaag ;)!

Lijkt me op zich een toffe game worden, heb me ook kostelijk vermaakt met deel 2 en de bijbehorende mapmaker :).

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vond je hem spelen 2k, met dat richtertje enzo, het is een stuk minder gevoelig dan deel 1. Ik kon trouwens dat level op screen 5 spelen bij E-plaza.

13. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou dees ook wel willen,
    twijfel nog.
    waneer komt ie uit?

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan heb ik je wellicht wel gezien, wie was jij (ik met witte trui, blauwe spijkerbroek, scheiding in haar).

Anyway, ik vond hem erg lekker spelen. In SP kan je met left trigger de cross-air te voorschijn toveren, en zelf gaan richten, wat het niet gemakkelijker maakt, in feite enkel nodig bij bijv. sniper, wat prima werkt dan). Anders heb je een auto-aim (waarbij je zelf ook nog wel goed moet richten, maar geen crossair ziet). Alhoewel, op de Cube, met (erg) oude code was crossair weg, in de potjes die ik op de Xbox met laatste code-versie zag, zat er wel een crossair in en die werkt prima.

Met multi-player moet je echt een rigle zien te pakken, dan heb je tegenstanders zo neer, anders moet je een paar magazines op iemands hoofd leegknallen als je een dual pistol hebt.

Erg positieve ervaring aan overgehouden

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deeltje 2 aardig veel gespeeld en ik kijk erg uit naar deze game. Ik ben zeer benieuwd naar de xbox live functie van deze game :)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb splitscreen multiplayer gespeeld, maar ga er vanuit dat het op Live ook wel goedzit. Een hoop modes.

17. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee, was er niet voor Timesplitters :).

Ik vraag me overigens wel af of het verhaal dit keer iets beter in elkaar is gezet, in deel 2 was het echt random naar een tijdzone warpen.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ze zeiden weinig over het verhaal. In de levels zelf zit ook niet al te veel verhaal. Je speelt een aantal levels op diverse locaties. Ze zeiden dat het verhaal een stuk beter uitgewerkt is, maar het draait uiteindelijk op de MP. De openingsscene zag er leuk uit, evenals het dunne verhaaltje dat verteld werd, maar toen ik wat random levels begon te spelen zag ik weinig herkenning meer met het verhaal. Verwacht dus niet al teveel van de story.

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gek, want hier zie ik een thread met dezelfde titel. :9 :+

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Aangezien men ook al in de andere thread is verder gegaan sluit ik deze.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina