Timmy Vermicellis, Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messiah, 30 jun 2004.

  1. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier zijn de maps waar je de Timmy's,auto's en de armory kan vinden:
    Istanbul:
    [​IMG]
    +nog een andere map waar de timmy's opstaan en beschreven worden waar ze staan:
    http://features.msxbox-world.com/Driv3r/Istanbul.php
    Miami:
    [​IMG]
    Timmie #9 Drinking an energy drink near an upturned vending machine in the Orange Bowl alcove under the upper stands. You get to him via
    Timmie #7 Guarding the gath switch to access the secret go-kart track in the Water Treatment Facility.
    Timme #1 He is pulling weeds in the back garden of the house opposite Taner's apartment.
    Timmie #2 Hiding out inside the planked-off section of the northeast floating home in Stiltsville.
    Timmie #10 In the elevator at the top of the Gold Coast Hotel that leads to the underground parking lot, which is accessed via the roof.
    Timmie #5 Inside a garage marked "A1" on the upper area of a building in Coral Gables.
    Timme #4 Inside an open garage at the end of an alley in the southwest area of downtown, near the river.
    Timmie #6 Looking out over the construction yard of Tico's site, on the upper level of a half-built home.
    Timmie #3 On a Balcony inside a boathouse known as "Dirty @#$%'s"
    Timmie #8 Outside a house, on the grass, just south of the running track, near the road under construction.

    +nog een andere map waar de timmy's opstaan en beschreven worden waar ze staan:
    http://features.msxbox-world.com/Driv3r/Miami.php
    Nice:
    [​IMG]
    +nog een andere map waar de timmy's opstaan en beschreven worden waar ze staan:
    http://features.msxbox-world.com/Driv3r/Nice.php

    Nog een map van Miami:
    [​IMG]

    Timmy Vermicellis:
    In Miami, Nice and Istanbul, there are ten hidden characters called "Timmy
    Vermicelli". They are equipped with a machine gun and have a striking
    resemblance to Tommy Vercetti in Grand Theft Auto: Vice City . They have big
    hands, referencing Rockstar's portrayal of Tanner in The Driver mission in Grand
    Theft Auto 3. He also has swimming armbands, relating to the fact you cannot
    swim in Grand Theft Auto.

    Istanbul: Timmy Vermicellis:
    Pause game play and look on the map for Beyogu West. At the end of the
    word "West", you will see a T-shaped alley. Go to that alley and stop at the
    intersection. You will hear music. Go into the back entrance of the night club
    through the metal doors. There is a Timmy Vermicelli inside.

    Start at your hideout near Seraglio Point. Go down that road, heading away from
    the railroad tracks. Go to the fifth street and turn left. Go to the first street and
    turn right. You will see a small building on your left. Go through the door and
    follow it on down to find Timmy Vermicelli. Alternately, exit the game and restart
    the Take A Ride mode. Start at the southern-most starting point. Follow the street
    and take the second left. The small building will be on your left.

    Go to the closest bridge by the open sea on the Seraglio Point side. Stop on the
    bridge and take the walkway down and around to the glassy area. Timmy
    Vermicelli will be down there.

    Pause game play and look on the map for a tan area next to the bridge on the
    Beyoglu side. Go to that area. Follow the road down and around to near the
    containers and the jump. Timmy Vermicelli is in a small lookout building on stilts to
    the left of the containers. Go up the steps of the lookout building and open the
    door to find him.
    --------------------------------------------------------------------------
    Als jullie nog meer informatie hebben over dit onderwerp,of vragen.Graag hier posten :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  2. thagamer4life

    thagamer4life kill to survive

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Timmy Vermicellis is dat niet een beetje afgekeken van Tommy Vercettie
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is dat de grap ook. ;)

    Maar handige maps, ook al heb ik Driv3r niet.
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Driver krijgt maar 63% op gamerankings...
    Istie dan ZO slecht?
     
  5. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nog 1 Timmy niet vinden in Istanbul.
    Als je naar het eerste plaatje kijkt,van istanbul dus..dan denk ik dat ie bij nummer 6 is,want daar heb ik volgens mij nog niemand neergeschoten.Waar in dat gebied staat Timmy?
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Een hele leuke grap van Atari. Ze verwijzen naar een topgame terwijl ze zelf een flopgame uitbrengen... |:-
     
  7. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo die plattengrond bekijk is het ongeveer evengroot als VC, alleen dan drie keer/ 3 steden. Vraagje:Moet je die andere twee eerst unlocken?Of delen of zo?
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De storyline zit zo in elkaar dat je van Miami naar Nice gaat, en van Nice naar Istanbul.
    In de Free Mode kun je altijd gewoon Miami + Nice spelen (ook al ben je daar nog niet in de singleplayer). En Istanbul komt vrij wanneer je daar bent, of wanneer je het uitgespeeld hebt, dat weet ik niet precies.
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, da's afgekeken van TOMMY CORLEONE :p
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    jup ze maken een grap richting tommy vercettie die niet kan zwemmen, daarom heeft timmy ook zwembandjes om.
    Net als in gta 3 een missie was, twofaced tanner
    dat weer uit haalde naar driver

    En in vice city een Nick Kong was op een moter die uit haalde naar True crime
    En de 2 bewakers voor de deur in die zelfde missie ( Autocide) 2 gasten uit The Getaway zijn
     
  11. Casperge

    Casperge Guest

    fout.De steden zijn veel groter dan in VC(en dan keer 3 keer) en als je begint met driv3r dan hoef je alleen istanbul te unlocken.
     
  12. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    We gaan een beetje offtopic mensen...
    Nog over m'n vraag..kan iemand die beantwoorden?
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Scherp, ze kloppen bijna allemaal, alleen de vergelijking met True Crime ben ik niet met je eens. Op het moment dat Vice City in de winkels lag, had nog niemand gehoord van True Crime, laat staan dat ze al een verwijzing naar die game konden maken.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    de makers van gta, true crime en the getaway kennen elkaar allemaal enigzins en zo dus ook al de namen wisten, voordat de spellen in de winkels lagen.
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik wel, alleen lijkt het me vreemd. GTA Vice City kwam in 2001 uit op PS2 en True Crime kwam in 2003 uit... Daar zit wel een periode van 2 jaar tussen. Ik weet ook niet hoe lang True Crime in ontwikkeling is geweest (had wel wat langer gemogen van mij, want het voelde voor mij niet af).
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    die timmy 1 die sit in de yuin er naast ,, maar hoe sgiet je hem dood... kom de tuin niet in... timmy 10 kan ik niet vinden :confused:
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Je ogen open doen kan helpen, rechts van het tegenoverliggende huis is namelijk een ruimte tussen de schutting en het huis waar je tussendoor kunt lopen. Daarachter staat Timmy met z'n waterpistool.
    En voor nummer 10 moet je dat gebouw in waar je in een van de eerste missies ook in moet. Dan loop je via het trappenhuis het dak op, waarna je via andere daken naar het noord-oosten gaat. Op het laatste dak is zeg maar zo'n 'hutje', als je daar naar binnen gaat zie je een liftdeur. Daar staat Timmy achter.
    Succes!
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    wat krijg je als je alle Timmy's dood ???
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan komt er een armory vrij, waarin je heel veel wapens kunt pakken. Als je uit de armory komt, ontstaat er een soort nieuwe mode. In Miami zijn de politiewagens opeens vrachtwagens die erg snel rijden en ook erg sterk zijn. In Nice is elke voetganger een vijand van je en ben je dus vogelvrij, iedereen schiet op je. Wat het nut van deze functies is weet ik niet, maar op zich is het wel lachen om te doen. Er is alleen geen beloning als je bijvoorbeeld de vrachtwagens ontsnapt, behalve de guns die je hebt (alsof je die al niet had, van al die Timmy's). Instanbul weet ik niet wat er dan gebeurt als je de armory opent.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mag ik jullie er even op wijzen dat je op de kruisjes op dit kaartje kunt klikken waarna je een filmpje krijgt te zien. 1 beeld zegt meer als duizend woorden :9
    Kaartje Miami
    Kaartje Nice
    Kaartje Istanbul; nog niet beschikbaar
     

Deel Deze Pagina