Als een ghost al schietend op je af komt, probeer dan te bukken dan vliegt over je heen!!! Als je sneller wilt melee-en druk dan eerst melee-granat-melee, echt grappig om uit te proberen Als je van ergens hoog van afspringt gaat er wat health af maar als je ,vlak voordat je op de grond bent, bukt dan gebeurt dit niet Heeft iemand nog meer tips?
Probeer altijd sneaky aan te vallen,in de rug of een plasma(altijd in 1 dood,afgezien van uitzonderingen(hunters) ) Blijf ALTIJD bewegen. Pak nooit een sniper en een bazooka tegelijk,betekent meestal een doodvonnis. Probeer altijd zo hoog mogelijk te blijven Gebruik in multi niet teveel voertuigen Mik altijd eerst kalm op het hoofd voordat je er op los schiet,terwijl je schiet door blijven bewegen. Als ze dicht zijn niet alleen schieten maar er ook op af rennen en slaan. Ren nooit als een gek weg als er iemand achter je zit in multi,ga ergens achter en luister of je geen granaat hoort en kijk op je radar(ik kijk niet op elkaars scherm=saai) Denk niet altijd dat de tank de beste optie is Springen en op iemand en terwijl schieten en dan net voordat je neer komt slaan,is meestal zeer effectief,omdat je de hele tijd zijn hoofd raakt. Bij een elite,als het 1 tegen 1 is pas een plasma pistol(ja dat klein ding)laad een super schot op,dan zie je dat die alien boos word en nog ff niet schiet,ren erop af en blijf steeds slaan(heeft de snelste slaantijd,en alle dmg met slaan van de wapens is hetzelfde,en je slaat zo snel dat ie niks terug kan doen) Als je steeds met zen 2'en doodgaat bij co-op op 1 bepaald stuk,val dan 1 voor 1 aan,en als ie dood is respawnt ie wel,en ondertussen kill je ze sloom maar zeker.
Pistol gebruiken en 3 keer op ze kop en hij is dood, als een ghost op je af komt gewoon zorgen dat je dicht bij een muur staat en wegspringen als hij op je af vliegt en granaat gooien waar hij tegen de muur opknalt en kablotch hij is dood.
tijdens een 1 op 1 gevecht met pistol nooit springen en nooit schieten ingedrukt houden, bukken kan ook wel
Zet in het level blood gulch (in dat sneeuw ding werkt het wat minder) je warthog op de berg naast een v/d twee basissen en je hebt een perfect uitzicht mét centrigun
dat pistol truukie 3 keer schieten op kop dood hoeft niet perse op de kop. alleen de 3e moet een headshot zijn. euhm voor de rest heb ik weinig tips behalve dat je als je in een voertuig zit met de camera de balans een beetje kan besturen. zo kun je bijvoorbeeld zorgen dat je met je warthog van grote bergen af kan vallen zonder verkeerd neer te komen. ennnnnn ik heb nog een truukie maar dat is een soort van geheimpie moet je maar ff opzoeken in de vroegere pages van game help/cheats.
Waar slaat dat op om die 2 wapens niet samen te nemen? 'T enige nadeel is dat ze snel leeg zijn en dan die klappen geven moeilijk gaat, maar 't is echt wel handig. Als je bijvoorbeeld in dat ijs level met multi player (kweenie meer hoe 't heet ) een sniper neemt voor de grote afstanden en de rocket launcher voor dichtbij is 't juist handig
Nou zodra er veel beestjes tegelijkertijd, gespreid op je afkomen ben je redelijk de lul. Maar heel af en toe kan het wel handig zijn
maar et gaat om de multiplayer, en ik snap Destrukt wel stel je hebt dus ene bazooka, een een sniper een sniper kan je nooit effectief van dichtbij gebruiken alleen om te melee-en, een bazooka juist wel maar de rockets daarvan zijn in no-time op!!!! en wat wil je dan doen, met je sniper een close combat houden??? kansloos ben je dan!!!!
Als je met de bazooka in multiplayer een paar keer goed schiet en je gooit een paar granaten, is iemand binnen no time dood hoor Ik heb 't ook niet over campaign gehad.
nee hoor, het is niet het ideale wapen omdat het zo langzaam schiet, maar het kan wel, en je kunt winnen !